14

1.4K 140 2
                                    

Calum hodil telefonem na zem a kluci na něj nechápavě koukli.

„V pohodě?" zeptal se Luke.

„Ne," špitl.

„Co ti je?" naznal Mike.

„Nic," zvedl se a vzal si do náruče psa, kterého začal hladit.

„Ne, ne," vykulil Luke oči.

„Co?" zeptal se a nechápavě na něj hleděl.

„Ty jsi se nám zamiloval," vyhrkl Luke.

„To ne, ne, nezamiloval," řekl.

Calum si svými city nebyl jistý, nevěděl, jestli je na to připravený a hlavně se bál, co tomu řeknou fanoušci.

Sám se bál, aby se nezamiloval, ale jeho srdce mu říkalo, že je na ty obavy pozdě.

„Kdo je to? Modelka?" posadil se k němu Ashton.

„Není modelka, není vůbec slavná," odpověděl, vlastně ji ani pořádně neviděl.

„Tak proč ji máš rád?" zeptal se Luke.

„Protože neví kdo jsem, nezná toho slavného Caluma, můžu jí poslat milion fotek a vím, že to nikam nedá," řekl.

Calum věděl, že jí může věřit.

„Měl by jsi být opatrnější, co bude, až se dozví, že zpíváš, že máš kapelu, že vyděláváš miliony?" koukl na něj Ashton s obavami v očích.

„Nechci ji to říkat, dokud si tím, že jí miluji nebudu jistý," odpověděl.

„Drž se," pousmál se Mikey.

×××

Jelikož je Silvestr, tak jsem se rozhodla přidat vám další díl!:)
Moc děkuji za vaši podporu v roce 2015 a doufám, že se vám bude tvorba v dalším roce líbit minimálně zpoloviny tolik jako ta letošní:)
Mám vás ráda.
×Jestli čtete příběhy, který se vám líbil za tento rok nejvíce a který nejméně? Budu ráda za všechny komentáře!:)

distance // calum hoodKde žijí příběhy. Začni objevovat