Sasuke vine acasa obosit ii da un sarut Sakurei și se duce la somn.
Cand se trezește, vede un tip neobișnuit care stătea la capul patului într-o rochie albă:
- Cine naiba ești și ce cauți lânga patul meu? întreabă Sasuke
- Nu ești în patul tău iar eu sunt Marele Hidan....a da...si esti mort
- Cum adică...am murit?! Imposibil! Aveam atâtea lucruri de făcut in viață! Trebuie să-mi iau la revedere de la cei apropiați! Vreau să mă trimiți înapoi acum!
- In regulă ...pot să te reîncarnez da nu pot să îți dau corpul tău înapoi așa că trebuie să te transform într-o vacă sau într-o găină.
Sasuke a fost distrus dar știind că era o fermă de găini aproape de casa sa, a cerut să se întoarcă sub formă de găină.
Apare o lumină divină și se trezește îmbrăcat in pene si ciupind de pe pământ.
- Hai că nu este chiar așa de rău, s-a gândit Sasuke, până când simți ceva neobișnuit crescând în el.
Cocoșul a mers la el și i-a spus:
- Salut! Tu ești găina cea nouă? Îți place la noi la fermă?
- Nu-i așa de rău dar am așa o simțire neobișnuită de parcă o să plesnesc.
- Ovulezi, nu-mi spune că e primul ou pe care îl faci!
- Primul!
- Eh .. stai liniștită si lasă să se întâmple.
Câteva minute (destul de stânjenitoare) mai târziu, un ou iese de sub coada lui.
O simțire intensă de relaxare l-a cuprins, l-au năvălit simțirile, simțea ca e fericit devenind pentru prima dată in viață mamă.
După al doilea ou fericirea a fost și mai năvălitoare și atunci a știut că reîncarnarea ca găină a fost cel mai frumos lucru care i s-a întâmplat vreodată!
Năvălit de fericire, nu s-a oprit si chiar în momentul în care trebuia să iasă cel de-al treilea ou, a avut o izbitură fantastic de tare in dosul capului si a auzit-o pe nevastă-sa:
- Sasuke-kuuuun!!! Scoală-te dracului, odata!! Te c*ci in pat!