Ni time aku study kat kolej dulu area melaka...ni cerita senior aku dulu,ustazah aku cerita dulu ada abang senior ni kena buli dengan kawan-kawan rumah dia macam-macam la dia kena buli buat tu buat ni....satu malam ni deorang makeup kan dia sebijik macam pocong dengan pakai selimut putih diikat atas kepala,tengah badan dan kaki....lepas tu abang-abang buli tu suruh abang yang kena buli tu lompat dekat luar koridor rumah deorang,dari hujung koridor sampai depan rumah deorang,abang yang kena buli tu pun lompat....
1 lompatan....2 lompatan time 3 lompatan deorang semua nampak kawan deorang yang tengah lompat tu ada 2...abang yang kena buli tu padang sebelah dia....terkejut nya dia nampak pocong kat sebelah....lepas tu abang tu hilang...deorang yang lain cari kawan deorang yang dibuli tu tadi tapi tak jumpa,deorang siap panggil ustaz tolong cari...ustaz tanya deorang apa yang jadi sampai kawan deorang boleh hilang,mula nya deorang tak nak cakap akhir nya lepas dipaksa deorang bagi tahu semua kat ustaz tu.kata ustaz tu kawan deorang ni dah tak boleh nak balik sini dah sebab pocong tu bawak dia pergi ke alam dia sebab pocong tu ingat abang tu kawan dia....
Family abang yang kena buli tu saman abang-abang yang buli anak deorang...dan deorang semua dibuang dari kolej.dan sampai sekarang abang senior tu hilang....
P/S : kalau nak buli pon suruh la basuh baju ke masak ke kenyang jugak perut....
Vote! Comment! Stay cool and awesome!!! :)
YOU ARE READING
koleksi kisah seram(kisah benar)
Randomkoleksi kisah seram pendek!!! dari pengalaman aku,keluarga dan kawan-kawan aku..!!! dengar cakap aku!!! dengar n tengok tak apa,percaya jangan!!! chrisstonewill :)