Kapitel 11 back on track?

269 13 1
                                    

Mood: Get wierd-Little Mix

Mobba inte det här kapitlet jag skrev det 02:34 och la upp den nu imorse.
Trötta jag kan inte stava eller skriva generellt men jag kände bara för att uppdatera

Klockan 2 på morgonen

Normal jag är eller hur?

----

Louis POV.

TRE VECKOR SENARE

De tre senaste veckorna har varit tuffa. Det har konstant varit fram och tillbaka. Men nu känner jag att jag ärligt kan säga att jag är över Zayn. Jag har i princip bara pratat med två personer under dessa veckor.

Perrie och Jade

Obviously

Jag går upp ur sängen med leende på mina läppar, vilket inte har hänt på ett tag. Jag kollar runt i den tomma lägenheten och känner för en gångs skull att det är okej med att ha en tom lägenhet. Att det inte är någon här. Det känns bra att jag kan klara mig själv.

Jag går mot köket och tar fram en skål med flingor och äter i tystnad.

Efter min frukost bestämmer jag mig för att jag det är för tyst. Jag sätter på 'Get wierd' med Rythmix (A/N jag vet att det är LM låt men nu är Rythmix ett helt annat band med andra personer som sjunger likadant + due bae om du vet vrf jag valde just Rythmix)

Jag dansade runt i min lägenhet medan jag började byta om. Jag dunkade mitt huvud upp och ner i takt med musiken medan jag tog på mig ett par svarta tajts och en mint grön oversized tjocktröja. Jag fortsatte dansa till musiken tills jag hörde att någon knackade på dörren.

Jag stängde av musiken jag trodde att det var Jade och Perrie så jag kollade inte vem det var utan sa direkt när jag öppnade: "Hola tjeje-" jag avbröt mig själv när jag till min förvåning såg Harry stå där.

"Oh, hej Harry. Jag trodde det var Jade och Perrie" sa jag och kände hur jag började rodna.

"Det är okej Lou, uhm, jag undrar ifall det okej om jag kommer in" sa han med ett litet leende på hanns läppar. Han kollade ner mot marken och kliade sig på nacken.

"Ja, kom in" sa jag och steg åt sidan så att han kunde komma in. Han gick in och kollade sig runt som om han kollade efter någonting, det var då det klickade.

"Jag slängde ut Zayn så fort han kom hem efteråt" Sa jag och satte mig på vardagsrums soffan.

"Jag var inte så diskret" sa han och skrattade smått. Han satte sig bredvid.

"haha nej, så vad tar dig hit Harry?" Sa jag och kollade upp på honom. Han var inte direkt min favorit person just nu eftersom att han har dissat mig de tre senaste veckorna vilket sved. Jag förstår att han behövde hjälpa Liam men ett sms hade han nog tid med att skicka.

"Jag kom hit för att be om ursäkt. Vi hade nyss blivit vänner och så sabbar jag allting genom att inte vara där för dig när du behöver mig" sa han ledset. Jag ser ånger skrivet rakt i hans panna.

Dreaming about Louis L.STempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang