Kapitel 12 what are we?

312 12 3
                                    

I'M ON FIIIRREEE!!!

3 kapitel inom 1 veckas tid #stolt

Mood: If I could fly

-----

Harrys POV.

Några minuter efter att jag och Louis kysstes, och jag typ flydde ringde Louis mig och bad om att komma över. Hans anledning var att "två lesbiska kvinnor skulle halshugga honom" och jag är ju en sån gentleman så jag sa att han kunde komma. Jag försökte låta lugn när vi pratade men så fort han la på så ringde jag Liam och berättade om kyssen just efter att jag skrek åt honom att städa lägenheten, jag är inte så ren av mig om man säger det så.

När jag äntligen kommer fram till lägenheten så rusade jag upp till lägenheter och låste upp dörren. På marken sitter en svettig Liam och skrubbar golvet. Jag kollar på honom i några sekunder innan jag börjar gapskratta.

Liam, macho mannen Liam sitter på golvet med ett rosa prickigt förkläde och skrubbar golvet. När han hör mitt skratt kollar han upp på mig och rodnar. Han sätter sina händer på sina höfter.

"Du har inte tid att skratta plus jag städade ditt rum så du är skyldig mig en stolor tjänst" sa han surt.

"Mitt rum är inte så dåligt" sa jag tjurigt.

"Jag hittade en möglig pizza under din säng, jag är ganska säker på att det hade växt hår på den" sa han medan han tog av sig förklädet.

"Visst visst" sa jag.

Dörren plinga.

Jag får panik.

"Skärp dig Harry" sa jag till mig själv och örfilar mig.

"Hade du tänkt att öppna?" Frågade Liam och skrattade åt mig.

"Ja, ja" sa jag och gick mot dörren.

"Jag är i mitt rum och inget sex på soffan... Eller på min favorit fåtölj... Eller några andra möbler... Ha bara inte sex okej?" Skrek/pratade han medan han gick till sitt rum och stängde dörren. Jag skrattade åt Liam.

Jag går och öppnar dörren och där stod såklart Louis.

"Hej long time no see" sa jag och la mina händer på den nedre delen av hans rygg och drog honom mot mig för att kyssa honom igen.

Han virar sina armar runt min nacke och ställer sig på sina tår och kysser mig tillbaka. Vi står vi dörröppningen och kysser varandra i några minuter.

"Jag kan aldrig få nog av dig baby, det är aldrig tillräckligt" (A/N *host* never enough *host*) sa jag när jag avslutade kyssen.

Jag såg hur han rodnade och log lite smått. Han slog mig lekfullt på mitt bröst.

"Cheesy" sa han och log lite större.

Jag skrattade lite smått och tog hans hand och gick till vardagsrummet. Jag såg att Liam hade lagt popcorn och godis på bordet. Jag tackade Liam i mitt huvud och satte mig på soffan. Jag lutade mig mot armstödet och Louis satte sig i min famn.

"Netflix and chill?" Sa jag och vickade på mina ögonbryn lekfullt. Han skrattade åt mig.

"You wish" sa han och skakade på huvudet.

Dreaming about Louis L.SOù les histoires vivent. Découvrez maintenant