Moc mě to mrzí

32 5 0
                                    

Z pohledu Ethana
"Je to úžasný!" Vykřikl jsem s úsměvem. "Cože? No to není! Rodiče mě zabijou a nedodělám školu! A nechci nějakýho prcka v 16. letech!" Zakřičela naštvaně. "Promiň..." řekla ještě. "To zvládneme. Školu doděláš a rodiče to zvládnou. Ale nesmíš si to nechat vzít! Vždyť je to hrozně úžasný! Už si představuju nás jako rodinu! Budeme mít velkou vilu..."

Z pohledu Chloe
"...velkou vilu, 3 děti, psa a budeme spolu" řekl a to mě zlomilo. Nevím co mám dělat! Čo když se se mnou rozejde? To bych nezvládla! "Promiň" řekla jsem a utekla s brekem domů. "Chloe!" Zakřičel Ethan.

Z pohledu Kat
"Chloe!" Zařval Ethan. "Co se stalo?" Běžela jsem za ním. "Chloe je těhotná " řekl mi Ethan. Ale já už jsem běžela za Chloe. "Kat" zakřičel Andrew, ale já jsem to neřešila běžela za Chloe. "Kde sakra je?" Řekla jsem si pro sebe. Běžela jsem na naše tajný místo ve škole což jsou záchody u tělocvičny. Je tam!
Obejmula jsem jí. "Nevím co mám dělat!" Řekla potichu, ale důrazně. "Nech si to promyslet. Rodičům to neříkej! Asi by zešíleli. Když budeš potřebovat pomoct tak nám řekneš. Ethan tě pochopí a určitě ti pomůže taky." Řekla jsem v klidem. "Ale co když se se mnou rozejde, když si to nebudu chtít nechat?" Zeptala se. "On? On by tě nezvládl opustit Chloe." Řekla jsem. "Máš pravdu" usmála se a táhla mě domů. Tam si zašla do pokoje a já jela ještě do nemocnice za Jordyn. Už tam nikdo nebyl. Nojo vždyť je deset večer. "Ahoj..."

Z pohledu Jordyn
"Ahoj" slyšela jsem známý hlas. "Ahoj Zlato" je to taková moje malá sestřička. "Chloe je těhotná" řekla a pokračovala" a neví co má dělat, chci jí pomoct, ale nevím jak" řekla s kleslym hlasem. "Já vím, my jí s tím nějak pomůžeme neboj." Řekla jsem v klidu a přemýšlela jsem nad tím jak jí pomoct. "Hele rodiče jsou na 5 měsíců pryč teď mi to volali." Řekla jsem a pokračovala "musíte se o sebe postarat sami" mrzí mě to. "Tak dobře" usmála se a odcházela. "Půjdu ještě nakoupit a pak domů, tak ahoj" řekla. "Ahoj" řekla jsem já a po chvilce jsem usla.

Z pohledu Andrewa
Slyšel jsem o Ethanovi a Chloe. Je to mega taky bych chtěl dítě a Kat jednou taky takže super. Ale na jednu stranu mi je Ethana a Chloe líto. Ethan od té doby co Chloe utekla, sedí v pokoji a neřekne nic. Jen kouká z okna na sníh a nic nedělá. Chloe je taky v pokoji a leží. Teda podle toho co mi volala Kat a Grayson je někde pryč. Takže super. Za chvíli se sem má stavit Kat tak to probereme.

Z pohledu Graysona
Šel jsem do baru. Neměl jsem v plánu ji znovu podvádět. Ale jen se opít a skončit na ulici a přemýšlet. Sám. Já vím že to stejný jsem udělal i já jí, ale to jen kvůli alkoholu...

Z pohledu Kat
Šla jsem nakoupit. Hlavně jsem koupila zmrzlinu, kapesníky a kyselý okurky. Teď půjdu domů dám to tam a skontroluju Chloe. Spí takže ji nechám a půjdu za Andrewem.

Z pohledu Chloe
Slyšela jsem kroky. Kat. Budu dělat že spím. Dobrý. Sežrala to. Nemůžu usnout, nejde to pořád přemýšlím o tom co mám dělat a co ne. Chci si to nechat, ale co škola? Co rodina? A co já? Jenže když si to nenechám. Dokážu to opustit? Dokážu to udělat Ethanovi? Já nevím už fakt nevím. Potřebuju zavolat Camovi. Je to nejlepší kamarád Chrise a já ho zbožňuju. Je to takovej můj brácha, ale Jordyn o tom nesmí vědět. Volám..."Ahoj, copak je lásko?" Neptejte se. Takhle si říkáme normálně. "Ahoj potřebuju s tebou mluvit. Nemáš čas?" Zeptala jsem se. "Jo mám na tebe vždycky broučku, copak? Mám přijít?" Zeptal se. "Jo prosím. Jordyn je v nemocnici a Kat u Andrewa. Pak ti vše řeknu zlato. Pa" řekla jsem a típla to. Pak jsem nějak usla.

Z pohledu Camerona
Volala mi Chloe. Běžím za ní. Jo a já jsem Cameron je mi 18 a jsem singl. Mega miluju svojí sestřičku Chloe. A teď za ní jdu. Mám klíče což je super. Spí tak si lehnu vedle ní a za chvíli usnu.

Z pohledu Andrewa
Crrr... už je tu běžím otevřít. "Ahoj zlato" řeknu a obejmul. "Ahoj, tak co Ethan?" Zeptala se. "Nic asi spí ještě sem nepřišel." Odpověděl jsem. "A co Grayson?" Zeptala se. "Nic ještě se neobjevil ani nezavolal. Prostě nic. Nechceš jít dovnitř?" Zasmál jsem se. "Jo" zasmála se taky. "Nebudeme se dívat na něco?" Zeptal jsem se. "Jo tak něco vyber a já se jdu kouknout na Ethana." Mrkla na mě a odešla. Vybral jsem Rychle a zběsile 7...

Z pohledu Ethana
Někdo přišel. Byla to Kat. "Ahoj, jak ti je?" Zeptala se. "Čau. Nevím přemýšlím. Ale mrzí mě to." Řekl jsem a skoro jsem se rozbrečel. "Já vím. Ona o tom taky přemýšlí a nejí. Což by měla." Řekla a obejmula mě. Já jí taky. "Díky" řekl jsem. Ona jen kývla, usmála se a odešla. Pak jsem usnul...

Z pohledu Andrewa
"Tak co?" Zeptal jsem se. "No. Nevím..." řekla a já jen kývl a ukázal ať si sedne. "Na co se budeme dívat?" Zeptala se. "Rychle a zběsile 7" řekl jsem jí jen spadla pusa. "Co je?" Zetal jsem se. "Toje luxusní film!" Řekla a já se zasmál. Dívali jsme se a ona v polovině usla. Tak jsem jí odnesl do ložnice a lehl jsem si vedle ní. Je hrozně hezká když spí.

Ráno

Z pohledu Chloe
Ráno jsem se probudila a vedle mě ležel Cam. "Vstávej!" Řekla jsem. "Já už dávno nespím!" Křikl. "No promiň princezno." Řekl ironicky se smíchem. "Co chceš dělat dneska? A kde je Kat?" Zeptal se Cam. "Chci jít nakupovat a nevím zavolám ji." Řekla jsem a on na mě hodil pohled jako myslíš to vážně? A já jsem jen kývla a pak jsme se začali lechtat a blbnout. "Dost! Přestaň! Nebo se počůrám!" Zakřičela jsem. "Jdu zavolat Kat, jo?" Řekla jsem. "Ok" odpověděl. Crrr..."Noo, co je zase?" Zeptala se otráveně. "Ty spíš co?" Zeptala jsem se mile. "Jo. Jsem u Andrewa. Copak je a jak ti je?" Zeptala se zase mě. "Aha. No hele jdu ven s Camem. A vrátím se až večer jo? Pak si promluvíme tak čau" típla jsem to. "Tak co?" Zeptal se Cam. "Obleč se jdeme nakupovat a Kat je u Andrewa" řekla jsem. "Ok."

O pět minut později
"Jdeš už?" Zeptala jsem se. "Jop" řekl. Obuli jsme se a šli jsme do obchoďáku. "Kam půjdeme jako první?" Zeptala jsem se. "Já bych se celkem najedl. Macdonald" zeptal se s nadějí v hlase. "Okey" tak jdeme...

Z pohledu Graysona
Au moje hlava. Kde to sakra jsem? Na ulici, poblitej a s migrénou hlavy. Super! Musím jít za Jordyn! Ale hned!

Z pohledu Jordyn
Někdo ťukal..."Dále" otevřeli se dveře a v nich stál poblitej, unavenej, smutnej, smradlavej ale roztomilej Grayson. "Co si sakra dělal?" Zeptala jsem se. "Opil jsem se a pak skončil na ulici." Řekl. "Ty seš... na tady máš něco na sebe. Vedle je sprcha. Bež se umejt a pak si promluvíme." Mrkla jsem na něj a on jen kývl. Pak jsem nějak usla.

Z pohledu Chrise
Slyšel jsem že je Jordyn v nemocnici kvůli Graysonovi. Takže jedu za ní. Zaťukal jsem. "Dále" řekl její nádherný hlas. Usmála se, ale hned co mě viděla tak jí ten úsměv slezl z obličeje. "Co tady sakra děláš?" Zeptala se. "Já jen..." chtěl jsem něco říct, ale ona zařvala. "Vypadni! Už tě nikdy nechci vidět! Všechno si posral! Vypadni!" Zařvala a v tu chvíli vylítl Grayson z koupelny a vrazil mi pěstí. "Co tady kurva děláš?" Zařval. "Nic. Co tady děláš ty, ty kriple?" Zařval jsem nasraně já. A dal jsem mu kopačku do břicha, on by vrazil nohou mezi nohy. "Dost!" Zařval Jordyn. Přestali jsme. "Chrisi vypadni, hned!" Řekla už s klidem. A já jsem odešel za Lucy.

Z pohledu Graysona
"Co tady ten čůrák chtěl?" Zařval jsem naštvaně. "Nemluv sprostě! A chtěl si promluvit." Řekla. "Teče ti krev z rtu, počkej ošetřím ti to." Řekla a přinesla kapesník navlhčenej vodou. "Au" sykl jsem. "Promiň" omluvila se a koukala mi do očí. "Nechtěla jsem to udělat." Řekla a já se usmál a políbil jí. "Budeš tu se mnou?" Zeptala se. Kývl jsem a lehl jsem si vedle ní.

Z pohledu Kat
"Hele už musím běžet domů, promiň" řekla jsem Andrewovi. "Už? Ach jo" udělal smutnej kukuč a já mu dala pusu. Líbali jsme se. "Ehmm, ehmm" Ethan. "Já už jdu. Čau" pozdravila jsem a odešla. Někdo mi volá. Neznámí číslo. Zvednu to. "Ano?" Zeptám se. "Dobrý den, je u telefonu Catherine Gabrielle Ann Fox?" (Čte se to ketrin gejbrijel en fox) zeptal se neznámý hlas. "Ano" odpověděla jsem. "Moc mě to mrzí...

Celkem delší část. Mám vás ráda ♥♥

♥ Foxes ♥ Kde žijí příběhy. Začni objevovat