ANO!

10 4 0
                                    

Ahoj všichni:)

Jen chci dopředu říct že tahle část je jen z pohledu Kat...:)

Z pohledu Kat
"...to ne..." chtěla jsem to odpovědět, ale on mě políbil. Jako fakt? Ne! V žádným případě! Řekla jsem si v hlavě a odstrčila ho od sebe. Počkat co to dělám? "Promiň, ale už dlouho jsem to chtěl udělat." Řekl a koukl se na mě. Já jsem jen stála a koukala na něj. Nevěděla jsem co udělat a nebo co říct. "Co se ti teď honí v hlavě...?" Řekl a koukl se na mě se zvednutým obočím. "Já...radši nevím...nebo spíš vím, ale vlastně nevím..." řekla jsem zmateně. A koukla jsem se na něj. "A teď už se mnou natočíš to video?" Zeptal se mě a já nečekaně odpověděla "ano". "Dobře jen otázka...kde budeme točit a co budeme točit?" Zeptal se mě. "Já nevím třeba můj pokoj? Ty máš kameru, světla, mikrofon a stativ tady sebou?" Zeptala jsem se ho. On se na mě koukl s otevřenou pusou. "Jakože toho tolik víš...? A ten tvůj pokoj je naprosto úžasný místo! A na co si myslíš že mám tu velkou černou tašku." Řekl a mrkl na mě. Já kývla. "Mám svý zdroje ohledně točení.." řekla jsem a on kývl. Šli jsme do mého pokoje a vybíraly jsme místo. To místo byla nakonec moje postel, protože za ní byla krásná,čistá, světle modrá stěna. Takže jsme se teď rozhodovali co budeme točit. On řekl že by jsme mohli natočit ask živě. Já jsem řekla že v žádným případě. Pak ho napadlo karaoke party. To už se mi líbilo. Tak jsem kývla. "Takže, čau všichni! Dnešní video bude speciální jelikož tady mám hosta Kat" řekl strašně energetickým hlasem a ukázal na mě "Ahoj" řekla jsem stydlivě a zamávala rukou. Přeci jen je divný mluvit do kamery když na to nejsi zvyklí. "Tak jakou písničku si vybereme?" Zeptal se mě. "Mmm...já nevím tak vyber jakou chceš ty." Řekla jsem já a mrkla jsem na něj. Chvíli jsme se hádali jakou vybereme a nakonec jsme vybrali nějakou náhodnou... a byla to 'See you again' . Než na ní ale klikl řekl ještě do kamery..."jo a ještě něco než začneme...není to moje holka neptejte se a tady tohle "zpívání" berte jako srandu." Řekl a zasmál se tím jeho sladkým úsměvem. "Můžeme?" Zeptal se mě. Kývla jsem. "Jo a chceš spíš rapovat a nebo zpívat?" Zeptal se mě a zase se usmál. "Mmm...rapovat." řekla jsem se smíchem a on se na mě koukl jak na svatej obrázek a pak klikl na písničku. Nejprve začal zpivat on...
"It's been a long day
Without you my friend
And I'll tell you all about it
When I see you again..."
Teď jsem koukala já na něj jak na svatej obrázek. O můj bože měl tak krásnej hlas. Uuupppsss....teď jdu rapovat...
"Damn, who know
All the planes we flew
Good things we've been through..."
Asi dvě hodiny jsme takhle zpívali.."tak a tohle je konec. Doufám že jste si video užili jako my a čau příště." Řekl a koukl se na mě. "Byla si neuvěřitelná! Nádherně zpíváš!" Řekl a zase mezi náma byl ten pohled z očí do očí. "Děkuju, ale na tebe nemám." Řekla jsem a nevím proč, ale nemohla jsem se přestat koukat do těch jeho božských očí. On jen tak odvrátil svůj pohled na kapsu z které vytáhl mobil. "Ono už je 18:00 h...já budu muset domů.." řekl a zesmutněl mu hlas. "To nějak zvládneš...můžeme si dneska večer třeba psát a zítra jít ven nebo tak." Řekla jsem a usmála jsem se na něj. On se taky usmál a kývl. "Daš mi tvoje telefonní číslo?" Zeptal se mě a já kývla a nadiktovala jsem mu ho. "Tak ahoj" řekl, obejmul mě a dal mo pusu na čelo. Pak odešel. Myslím si že jsem se do něj zamilovala. Myslela jsem si že když Andrew umřel že už nikoho jako byl on nenajdu, ale našla jsem. "Ťuk, ťuk." Řekl mě dost známý hlas. "Tak co ten kluk?" Zeptala se mě Chloe, zvedla obočí a sedla si na mojí postel. "Jmenuje se Aaron. Je to můj kamarád. A asi ho miluju. To je vše." Řekla jsem a usmála jsem se. "Přeju ti ať ti to vyjde...jo a volala jsem Ethanem říkal že dneska jedou ochránit Babičku do LA až budu něco vědět dám ti vědět...pa." řekla a zmizela v pokoji. Já jsem si šla lehnout....

Dneska už končím s psaním...:/
Doufám že vám nevadí že tento díl byl jenom z pohledu Kat...měla jsem dost velkej důvod to tak udělat kvůli příští části...^-^
Good night ♥
Love you to the moon and back.♡

♥ Foxes ♥ Kde žijí příběhy. Začni objevovat