To nechte na mně

42 4 4
                                    

Z pohledu Chloe
"Tak co jak to dopadlo?" Zeptala jsem se. "No jako říkal že nám věří, ale musí si to promyslet." Řekla. "O čem se bavíte?" Zeptala se Jordyn. Upss..."O tom kde byla" odpověděla jsem. "Aha" řekla naštvaně Jordyn, odešla a my za ní. "Nepůjdeme do kina?" Zeptala jsem se. "Jo klidně co dávají?" Zeptala se Jordyn. "Hunger games" řekla Kat. "Super, tak jdeme!" Křikla Jordyn.

Z pohledu Jordyn
Jdeme do kina na Hunger games. Na to se mega těším! Miluju to! Už stojíme u pokladny..."450 korun prosím." Řekne paní u pokladny. A začíná hádka jako vždy. "Já to zaplatím" řekla Kat a chtěla tam dát peníze. "Nenene, já to zaplatím" křikla Chloe a začali se dohadovat jako vždy. "Tady" dala jsem té paní peníze a holky se přestaly hádat. "Vy nikdy nemůžete nic zaplatit bez hádání, že?" Řekla jsem. "Ne!" Odpověděli sborově. Vešli jsme do sálu. Upss...Je tady Chris a jeho banda. "Super" řekla jsem a nenápadně ukázala jejich směrem. Bohužel se otočili. Bylo to zvláštní, ale zdálo se mi že se na mě Chris usmál a zamával mi. "Tak pojďte dozadu" řekla Kat a šli jsme.

Z pohledu Chrise
Je tady Jordyn! Yes! Mám šanci se jí omluvit. Mám plán půjdu za ní až začne film, sednu si vedle ní a vše jí řeknu. Už to začalo tak jdu na to. Sedl jsem si vedle ní a ona se zeptala "Co chceš?" "Chci se ti omluvit, byl jsem pitomej a když jsem viděl ty fotky tak jsem prostě vybouchl, snad to pochopíš" řekl jsem jí a ona se zobrečela a začala hrozně vzlykat. "Seš v pohodě? Chrisi? Co ty tu děláš?!" Zeptala se Chloe. "Přišel jsem se omluvit" řekl jsem a teď se do to vložila Jordyn "Hele Chrisi nikdy předtím jsem si nemyslela že to řeknu, ale řeknu. Já už tě prostě nemiluju, nechápu jak si mohl věřit té pindě Lucy a nevěřil si mně. Jen si mě seřval a vyčítal mi to a tohle já už nevydržím. Je fakt konec, úplně!" Vykřikla a utekla s brekem pryč. Tak tohle mě zlomilo, neuvědomil jsem si to! Já jsem takovej Idiot! "Je nám to líto" řekla Kat a odešla i s Chloe za Jordyn.

Z pohledu Jordyn
Jak mi to mohl udělat. Teď jeďte přijde a myslí si že mu odpustím, ale ne už ne! "Seš v pohodě? Chris je z toho dost na dně, nebylo to trochu přehnaný? Šlo vidět že to myslel vážně." Řekla Chloe. "Mě nezajímá že je z toho na dně a že to bylo přehnaný a už o něm nemluv!"

Z pohledu Chloe
...už o něm nemluv!" Vřískla po mně. "Promiň" řekla jsem. "Hele přeci se nepohádame jen kvůli Chrisovi. No a když přiejdu na jiný téma tak ty kluci co seděli vedle Chrise byli hezcí ne?" Zeptala se Kat. "Jako jo byli, zvlášť ty dvojčata" řekla Jordyn a už se smála. "A co kdyby jsme s nima zítra někam zašli? " zeptala se Kat. "A jak to chceš udělat?" Zeptala jsem se já. "To nechte na mně"...

Trošku kratší část, omlouvám se. Dneska vyjde ještě jedna. :) I love you guys.

♥ Foxes ♥ Kde žijí příběhy. Začni objevovat