Jak na kreténa

7 2 0
                                    

Z pohledu Chloe
Ráno jsem se probudila kolem 10:50...myslela jsem že je Kat ve škole, ale spala na gauči. Byl tam i ten její spolužák ani nevím jak se jmenuje. Ležel na druhé straně gauče. Myslela jsem že spí. Šla jsem dolů že si dám pomerančovej džus. A všimla jsem si že on nespí dívá se na Kat jak spí. Pak si všiml že se na něj dívám a hned se koukl jinam. Šla jsem si teda pro džus, kyselý okurky a čokoládu. Když jsem šla pak kolem toho kluka koukal na mě jak na kreténa. Nedivím se mu. Jakej normální člověk sní okurky, čokoládu a pomerančovej džus?! Já. Řekla jsem si sama pro sebe a zasmála jsem. Šla jsem nahoru a pustila jsem si film.

Z pohledu Aarona
Ráno jsem se probidil a viděl jsem jak Kat spí na druhé straně gauče. Je tak roztomilá když spí. Chvíli jsem se na ní díval a pak jsem viděl jak se na mě nevěřícně dívá její sestra. Tak jsem se koukl jinam. Její sestra odešla nahoru. Chvíli jsem se na ní ještě díval. Po asi půl hodině se probudila. Dívala se na mě taky. Díval jsem se jí do očí a ona mě taky. Nevím co to bylo, ale bylo to zvláštní. Po chvíli promluvila... "Zaspali jsme." "Já vím." Řekl jsem a usmál jsem se. "Jak jsem tady mohla usnout a zaspat?" Zašeptala si sama pro sebe. Ale tak abych to slyšel i já. "Jo...to já taky nevím." Řekl jsem a protáhl jsem se. "Do školy se my nechce. Co ty?" Řekla. "Mě taky ne...tak co budeme dělat?" Zeptal jsem se a zvedl obočí. "Nevím..." řekla a koukla se do země. Hrála si s prstama na nohou. "Mám nápad...!"

Z pohledu Kat
"Mám nápad!" Vyhrkl a stoupnul si. "Ale jen jestli s tím budeš souhlasit...?" Zeptal se mě nejistě. Jenom jsem kývla a čekala jsem na to co řekne. "No mě napadalo že by jsme mohli natočit video...víš....třeba nějakou challenge..." řekl a chtěl pokračovat, ale já ho zarazila. "Počkat co? Natočit video? Se mnou? Ty? Neee...v žádným případě ne!" Řekla jsem dost hrubě. "Ne? A proč ne? Udělal jsem něco špatně? Nebo ti to vadí? Nebo co?" Řekl, sedl si a koukl se na mě jeho božskýma očima. "Neee. To ne. Vůbec ne. Jen já...já nevím. Nechci být někde s někým na nějakým videu...protože pak se začne řešit...'to je tvoje holka?' A...'ta není vůbec hezká jak s ní mužeš být?' A...' ta je tak hezká přeju vám to...' a tak dál... a já nechci aby mě pak pomlouvali a uraželi a vlastně neměli důvod...navíc já a kamera to k sobě ne..."

Tak a je tu další část s trošku otevřeným koncem :')
Doufám že vám to nevadí ^-^
Love you to the moon and back. ♥
^Kat^ O:-)

♥ Foxes ♥ Kde žijí příběhy. Začni objevovat