Telefon

27 5 0
                                    

Z pohledu Ethana
...řekl jsem si jí ať si klekne a v tom tam vtrhla Kat, Jordyn a kluci. "A kruci!" Zakřičela Kat a všichni chytli velkej výtlem a a zavřeli nám. Ještě že jsem se stačil udělat. "Promiň" omluvila se Chloe. "To neřeš bylo to skvělí" řekl jsem a zvedl obočí. "To bylo" dala mi pusu a odešla. Yes!

Z pohledu Jordyn
Ježiši já je teď viděla to spolu dělat. Fuj no to né. "Nebudeme se o tom bavit, ano?" Přišla Chloe. "Jasně že budeme, ale ne s váma, ale mezi náma Ethan má celkem dobrou víbavičku, ne?" Začal se brutálně smát Grayson. "Jsme přeci dvojčata. No ale na mě nemá!" Vykřikl Grayson a mrkl na mě. "Začíná to bejt pěkně nechutný, takže jiný téma. Kde je Ethan?" Zeptala se Kat." No hádej kde asi je" chytli jsme znovu vytlem. "Čau o čem se bavíte?" Přišel Ethan. "O ničem, proč zlato?" Zeptala se Chloe. "Nejdeme do bazénu?" Odpověděl na otázku otázkou Ethan. Všichni přikývli a tak jsme šli. Hráli jsme si na hoňenou. "Běžíš jak slimák Andrew" zakřičela jsem. Pak jsme hráli na schovku. "Deset dvacet za sloupem je fakt nenápadně schovanej Ethan, LOL neumíš to hrát debile!" Zakřičel Grayson. Pak jsme šli na sklůzavku. "Lez první" řekla Kat Andrewovi. "Proč?" Zeptal se nechápavě. "Protože vím že když polezu první budeš se mi koukat na zadek." Vyplázla ne něho jazyk. On se na ní jen smutně koukl a lezl. Byl to super den až na jedno. Byl tam Chris a furt nás "nenápadně" sledoval. Celej nejlepší den zkaženej díky Chrisovy. "Jdeme někam na večeři?" Zeptal Andrew. "Taková romantika....tak fajn" řekla Kat a my ostatní jsme souhlasili. A tak jsme šli, ale domů a tam jsme se převlékli a upravili...

Z pohledu Graysona
Nejprve jsme šli domů se nachystat. "Tak co?" Mrkl jsem na Ethana. "Co, co?" Očividně nepochopil. "No tak co Chloe?" Řekl jsem ďábelským hlasem. "Hahaha, přestaň se mě tlemit. Náhodou byla skvělá a promiň, ale stačil jsem zasunout dřív než ty" vyplazl na mě jazyk. "To si myslíš" zařval jsem se smíchem. "Počkej koho si ohnul?" Zeptal se mě Ethan. "Lucy" mrkl jsem. Ethanovi slezl úsměv. "Co je?" Zeptal jsem se. "Kdy ses s ní vyspal?" Zeptal se. "Včera" řekl jsem v pohodě. "Ty seš takovej hajzl, vždyť máš Jordyn! Jak si to mohl udělat? Ty nevíš co udělala Lucy Jordyn?" Zařval na mě. "Ne nevím. Byl jsem opilej nevěděl jsem co dělám!" Vřískl jsem po něm já. "Aha" odpověděl a odešel.

Z pohledu Kat
Šli jsme domů. Vzala jsem si krásný modrý šaty bez ramínek. Navlnila jsem si vlasy a vzala jsem si černý balerínky. Jordyn na sobě měla černý dlouhý šaty bez ramíneka černý lodičky. A rozpuštěný rovný vlas. Měla lehký černý oční stíny, řasenku a světle růžovou rtěnku. Chloe měla taky černý šaty, ale po kolena a taky černý lodičky. Vlasy rozpuštěný a navlněný. Taky lehký černý stíny, řasenku a rudou rtěnku. A mohly jsme vyjít. Někdo začal volat Jordyn tak to zvedla.
"Ano" Zeptala se. "Ne to není možný!" Zakřičela. "Ty lžeš!" Začala brečet, hodila mobilem o zem a spadla. Strašně jsem se lekla. "Honem Chloe! Pomoc! Zavolej záchranku! Hned!"

Z pohledu Jordyn
Pamatuju si jen jak mi volala Lucy. "Honem Chloe...!" Slyšela jsem hlas Kat. "Jordyn vzbuď se. Co ti je kdo to byl?" Zařvala. Pak se mi koukla na mobil a viděla číslo Lucy a pochoila..."To bude dobrý zlato neboj...." a pak už jen černo.

Další část doufám že se líbila ♥ mám vás ráda...♥ v médiích je Lucy...
Btw.: moc se omlouvám tohle je pokračování na bazén...zapomněla jsem to zveřejnit :(

♥ Foxes ♥ Kde žijí příběhy. Začni objevovat