Part 4

24 6 0
                                    

Kini setiap hari halla akan datang ke dimensi jaejin. Dia juga ingin mengetahui lebih mendalam kisah cinta parentsnya.

Halla pov

Dari jauh aku dah dapat dengar suara omma mengejutkan aku. Tapi awal lagilah. Harini cuti. Wait aku sekolahlah. Mampos aku nak menjawab dengan sir chanyeol nanti. Dekat sana pukul berapa ek?

Ah lantaklah baik aku bangun untuk bersiap. Taknak aku kena marah dengan sir chanyol aka yoda. Yeay boleh jumpa jaejin.

Aku pun masuk bilik mandi. Alah pagi ni sejuk mandi kerbaulah kita ya. Malas aku nak kesejukan. Selepas siap mandi kerbau aku segera menyarung seragam sekolah yang di dimensi lain.

Aku turun ke bawah dan sumbat roti ke dalam mulut ku. Aku segera menekan punat jam merentas masaku. Setelah beberapa saat aku dekat dalam ruang masa aku pun tiba.

End pov

Halla segera berlari ke kelasnya. Nampaknya kali ini nasibnya malang. Dia disoal oleh sir chanyeol aka yoda.

Sir.Chanyeol : kenapa kamu lambat halla? Kamu taukan sekarang ni masa saya. Apa alasan awak?

Halla : saya terlajak tidur cikgu.

Sir.Chanyeol : macam mana boleh terlajak tidur?

Halla : sebab cikgu malam tadi saya tengok postman to heaven. Sedih cikgu cerita dia. Saya sampai lap air mata pakai comfoter cikgu.

Sir.Chanyeol : kamu ni temberang cikgu ke apa? Malam tadi mana ada postman to heaven. Cerita secret garden  adalah.

Halla : oh ye ek? Cikgu pun layan cerita postman to heaven tu cikgu?

Sir.Chanyeol : eh mesti. Cerita kegemaran saya tu.

Tiba-tiba

??? : ehem!! Bukan kau je kitorang sekali.

Halla : eh semua ni sape cikgu?

??? : we are one!! Annyeong exo imnida.

Sir.Chanyeol : korang nak apa datang sini?

Exo : lupa nak bagitau cerita secret garden dah start. Itu je bye. *blah*

Krik!! krik!! krik!!

Halla : mana pulak datang cengkerik ni?

Sir.Chanyeol : ok semua saya ada mesyuarat..jadi kamu semua buatlah kerja yang kamu nak.

Semua : mesyuarat apa sir?

Sir.Chanyeol : mesyuarat dengan tv. Bye jumpa esok

Semua : yeay bebas dari subjek sivik. Sakit bontot aku.

*Bersambung*

Mianhe part yang ni merapu pulak. Sebenarnya takde idea. Oklah dah nak dekat pukul 11.00 saya masuk tidur dulu. Kalau nak vote votelah kalau taknak suka hati koranglah. Good night.

My Yeochin From Avintage!!Where stories live. Discover now