BÖLÜM 1

114 9 2
                                    

Medyada zeynep  Murat  ve
Ali  var
Ben Zeynep Ataman 19 yaşındayım ve bu yıl üniversite ye başlayacağım .Babam ünlü bir adamı annem de bize ait bir yardım derneğinde müdür büyük bir yalı da yaşıyorum ailenin tek çocuğu aklınıza kesin şımarık zubbe biri gibi gelmiş olabilirim ama ben daha çok atarli biriyim ve o güzel gorunebilmek için heryerini sergileyen yüzünde bir kg boya olan kızlardan olmadım hiçbir zaman. Bugün ilk defa alarm dan önce uyanmistim.hemen banyoya gidip sıcak bir duş aldım üzerime bornozumu giydikten sonra odama geri geldim.ilk önce duzlestirici prize taktım ve dolabıma yöneldim bir süre göz gezdirdikten sonra silik bir jean üzerine de siyah bir bustiyer aldım elime hemen giyinip saçlarımı duzlestirdim.makyaj yapmak için masaya oturdum keçe eyeliner imi alıp fazla kalın yapmayama çalışarak çektim daha sonra rimel ile uzun kipriklerimi biraz daha belirginlestirdim sürmemide sürüp son olarak şeftali rengi mat rujumu sürüp kalktım masadan .siyah spor sırt çantami alıp telimide pantolonumun cebine kâtip aşağı indim.babam her zaman ki yerinde oturmuş gazetelere bakıyordu annem ise dernekle ilgili düzenlemeler için yeriyle konuşuyordu.masayaoturmadan önce babama sarılıp yanağına bir öpücük kondurdum. Babamda aynı şekilde beni öptü sonra annem telde ki kadına beklemesini söyleyip bana kocaman sarıldı ve beni iki yanagimdan öptü bende öptüm ve kahvaltı için masaya oturdum yemegimi bitirdikten sonra annem ve babamı tekrar öpüp kapıya yöneldim.evde ayakkabı ile dolasmayi sevmediğim için babam kapının yanına bnm için bir vestiyer yaptirmisti .ordan en sevdiğim beyaz bilekte baglamali spor ayakkabı larimi giydim .Bugün okulun ilk günüydü ve ben yürüyerek gitmek istiyordum hemen kulakligimi takıp telimi de koluma yerleştirme den adım sayar i açtım.kampus un önünde geldiğimde bir anda ani fren sesiyle irkildim ve yere kapaklandim.

CESARET İN VAR MI ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin