Medyada zeynep in motoru var...
Ne nasıl yani neden öyle birşey söyledi ki off ali yaa ben düşüncelerle savasirken şarkı değişti Bu bu benim en sevdiğim şarkı ıslak imza ali bır anda ellerini belime yerleştirdi ve beni kendine yaklastirdi. Gözlerimi açmış ali ye bakıyordum Bugün doğum günüm idare et deyip göz kirpti. Peki öyle olsun dedim kollarimi onun boynuna dolarken suan o kadar mutluyum ki kimse bunu bozamaz buna izin vermem.
Bu benim Sevdam sen olmasan bile
Gün geçmiyor ki adını yaat etmeden
Eyvah demeden of demeden hiç bir şey beklemeden
Kimseyi koyamam yerine orası hep senin kalacak
O yara ıslak imza kalbimde
Sonuna kadar seninle atacakSevdim sana rağmen hiç vazgeçtmedim
Bu hüzün bu mutluluk inan ki kusursuz bır bütün
Sen gel demeden
Sana gelmeden şikayet im yok yük benim yükümKimseyi koyamam yerine orası hep senin kalacak
O yara ıslak imza kalbimde
Sonuna kadar seninle atacak...Şarkı bitene kadar dans ettik bittiğinde ise bizim ekip ayağa kalkıp biz alkislamaya başladı ali nin gözlerine baktım farklı bakıyordu bana her zaman ki gibi değil ama ben nedenini bilmiyorum. Beni elimden tutup çekerek ekibe doğru sürü dü Ya ali asilmasana yuruyemiyorum bu ayakkabı larla
O zaman giymeseydin güzelim
Ya buraya da spor ayakkabılar la mi gelseydim ebru nun dilinden kurtulamazdim artık
He sen sadece ebru için böyle giyindin?
Tabi canım başka ne olacak ki ha birde ikizimin doğum günü için ali nin birden yüzü düştü yanlış birsey mi dedim ben
Biz sohbet ederken pasta geldi bu bu çok güzel bır pasta ali nin gözleri gibi mavi renkti. Ali mumlari ufledi bizde onu alkisladik herkes hediyesi ni vermeye başladı sıra bana gelince süpriz olduğunu yarın goreceklerini söyledim. Çok eglenmistik ali beni eve bıraktı odama çıkıp önce ayakkabi lardan kurtuldum sonra makyajı mi temizleyip banyoya girdim sıcak su bütün yorgunlugumu alıp gitmişti odama gelip pijamalarimi giydim artik uyumaya hazirdim.Bugün cumartesi ve ben çok mutluyum bugün bizim doğum günümüz ali ile benim sabah evde acayip bir kosusturmaca vardı ben seslerin kimlere ait olduğunu anlayamadım tam tekrar uykuya dalacaktim ki biri beni sulu bir şekilde yanagimdan öptü
Nolur laaaan
Günaydın prenses kalk hadi çok işimiz var
Ya ali biraz daha uyuyayim ne olur ya lütfen
Ya zeynep kalk hadi bak herkes bizi bekliyor
Off tamam sen çık ben geliyorum
Yemezler canım kalk hadi sen duşa gir ben sana kıyafet hazirlarim hadi hadi hadi
Tamam alis tamam
Huysuz mavi
Uykum var
ali gözlerini devirip dolabıma yöneldi bende odadaki banyoya girdim suyu hazırlayıp içine girdim banyoda islerimi hallettikten sonra odaya geldim ali aşağı inmisti. Hemen yatağın üzerindeki kot kapriyi ve beyaz tişört u giydim saçlarımı yana doğru atıp serbest bıraktım biraz rimel ve şeftali rengi mat rujumu sürdüm. Telefon umu alıp aşağı indim ali koltukta oturuyordu hemen yanına gittim birlikte kahvaltı yapmaya gittik.
Ali burasi çok güzel
O zaman sık sık geliriz
Gerçekten mi
Sen ne zaman istersen Maviş deyip yine göz kirpti. Burası gerçekten çok güzeldi bütün istanbul ayaklarımin altındaydı bir uçurum vardı hemen yanında da bir masa tabi ki kahvaltı masası.
Güzelce kahvaltı mızı yaptıktan sonra bir alışveriş merkezine geldik akşam için ali ye kıyafet bakmaya başladık bir kaç mağaza gezdikten sonra siyah dar bir kot ve üzerine de şu yeşili ali nin gözlerini ortaya çıkaran bir gömlek aldık benim israrim üzerine de spor salonu na gittik biraz kostum ali de ağırlık çalışıyordu son olarak da eldiven takip Kum torbası nin yanına gittim bütün sinirimi stres imi atmak için ilk başlarda ısınma için küçük hareketler ederken ali de geldi yanıma sonra hizlanmaya başladım daha sert daha sert durmadan vuruyor dum bir an nefessiz kalıp yere yigildim ali hemen gelip beni dizine yatırdı bir taraftan bana söyleniyor du diğer yandan da ilacimi ağzıma veriyordu bir süre daha öyle kaldıktan sonra soyunma odasına gidip kısa bir duş alıp uzerimi giydim ali beni bekliyordu birlikte eve geldik beni bırakıp oda kendi evlerine girdi partiye az kalmıştı annem beni görünce hemen yanıma geldi kolumdan tutup beni odama götürdü sonra da tanımadığım ama kuaför olarak tahmin ettiğim bir kız geldi saçma güzel bir fön çekip uçlarını dalgalandirdi. Ve saçlarıma üzerinde şu yeşili taşları olan bir tokat taktı gözlerim in üzerine kırmızı bir far sürdü sonra kalın bir eyeliner çekti kipriklerimi daha belirgin hale getirdi son olarakta kiremit kırmızı sı mat ruj sürdü. Annem elinde benim giyecegim kıyafet i getirip hemen odadan çıktı o kızda çıkınca kılıfı ni çıkartıp elbiseme baktım bu bu çok güzel bir elbise. Kırmızı renk straplez sağ bacagimin bir karış yukarisinda kadar olan bir yirtmaji vardı diğer tarafları ise yere değiyor du hemen üzerimi giyinip son olarak iskelet seklinde olan siyah renk bilekligimi takip aşağı indim. Çoğu kişi gelmişti. Bizim ekip havuzun yanına bizim için yapılan koltuklar in orda oturup sohbet ediyorlardı bende yanlarına gittim sarp ayağa kalkıp beni etrafımda döndürdü sonra bana sarıldı bende ona sarılıp geri cekildim sonra da can ebru ve İdil le de sarılıp oturdum. Ali henüz gelmemişti.
###İçecek alırken biri bana arkadan sarılmış ti o anlık reflex le dirsegimi arkadakinin karnına geçirdim. Ali nin sesini duygugumda arkama dönüp onun iki büklüm olmuş halini görüp gülmeye başladım bana ters ters baktı
Ne akla zimmet bana arkadan sarılıyor sun mavi
Ya süpriz yapiyim dedim bir dayak yemedigim kaldı
Merak etme onu da yedin
Ha ha ha çok komik gelde yardım et yaa yuruyemiyorum mübarek nasıl vurduysan
Hak ettiysen demek ki gel hadi gidelim
onun koluna girip bizim masaya götürdüm ali yi görenler ayağa kalkıp yanımıza geldi herkes oturduktan sonra ali anlattı olanları herkes kahkaha atarken ali karnını tutuyor du o kadar sert mi vurdum ya ama hak etti mavi kiyamam yaa canım benim off zeynep bi kendine gel ne oluyor sana suan fark ettim de ali bugün fazla yakışıklı olmuş ve çoğu kız ona bakıp duruyor du siyah dar kötü ve su yeşili gömleği ile muhteşem di.
Biz sohbet e devam ederken bütün ışıklar söndü ve bize doğru pasta olduğu nu tahmin ettiğimiz ve onun olduğunu gördük. Annem babam ali ben Sevim teyze mehmet amca ve bizim ekip le birlikte pastanın başına geçtik ali ile birlikte birer dilek tutup aynı anda mumlari ufledik. Herkes bizi alkisliyordu.Hediye faslına geldiğimizde ilk önce ali bana siyah kare bir kutu verdi kutuyu açıp içine baktım aman ALLAHIM bir motor kaski ve üzerinde ali ve benim resmimizin baskısı vardı. Evet ben bir motor hastasıyım ve bu hediye çok güzel ali ye sarılıp geri cekildim babam ve annem de aynı anda kırmızı küçük bir kutu verdiler ben taki diye düşünürken bir baktım ki bu bir anahtar ve ve ve honda nin anahtari benim hayallerim in anahtari kara honda ya inanmıyorum ikisinde aynı anda sarildim. Diğerleri ni umursamadan kapının önüne kostum tabi ayagimdakilerle biraz uzun sürdü ama sonunda vardım bu gerçekten çok güzeldi ve artık benim di .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESARET İN VAR MI ?
RomanceZeynep ve Ali nin aşkı sonradan bulması ve Murat in buna engel olabilmek için elinden geleni yapması