BÖLÜM 11

7 3 0
                                    

Medya zeynep...
Arkadaşlar zeynep değişti Bu arada ben size kitaptaki kişilerin kim olduklarını söyleyeyim.
ZEYNEP ATAMAN =AMİNE GÜLŞE
ALİ SARUHAN=TOLGA SARITAŞ
MURAT AYDIN=NİCK BATEMAN
SARP YILDIRIM=THEO JAMES
EBRU ERDAĞ= NİLAY DURU
CAN ERDAĞ=BERK ATAN
İDİL KORKMAZ= DUYGU YETİŞ

Bütün gün derslerle geçmişti ha bir de murat in saçma mesajları ile bu çocuğa bir ders verinin zamanı gelmişti. Son ders bostu onun için kafeteryaya gidip bizimkileri beklemeye başladık can ile birlikte. Sonunda hepimiz aynı masa etrafında toplandık öne doğru biraz eğilip "hepiniz iki saat sonra auva daki eski depoda oluyorsunuz ama herkes farklı yollardan İdil sen can ile git sarp sende ebru yu al ali sende kendi araban ile bende murat ile geleceğim. Şimdi ben çıkıyorum sizde orda olun can gelirken bir kamera bul ebru sende ağda İdil boya pembe saç boyası ali senin arabada halat vardı demi ?"
"Evet noldu ?"
"Güzel bir sandalye ye ihtiyacım var sarp senin jeep e bir sandalye at bizimkilere sığmaz , can sendeki dövme makinesi ve çıkarmaları da al ebru makyaj çantanı al yanına . Şimdi herkes dediğim malzemeleri alıp hemen depoya gitsin"
Ali:Zeynep ne planlıyorsun
Ben:Bugün çok eglenecegiz ali
Ali:Şu murat denen piç kurusu ile ilgili mi?
Ben:Akıllı mavi bak nasıl da pat diye çözdün
Sarp: Planın ne?
Ben :Tamam dikkatlice dinleyin bir daha anlatmam

Bütün planı anlatıp geri yaslanarak onların yüzünde ki pis sırıtışı izledim herkes sevmişti planı tabi başını ali pek sevmedi ama yapacak bişey yok malesef mavi. Hızlıca masadan kalkıp motorumun olduğu park yerine yürümeye başladım. İşte bu murat arabasına biniyor du. O beni fark edince telefonum çalmaya başladı murat bana doğru yaklaşırken telefonu çalmaya başladı.

CESARET İN VAR MI ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin