Medyada ali zeynep ve Murat var ...
Kafamı tutarak yerden kalktigim da karşımda dev gibi şeye tosladim bir adım geri atıp bana gülen sarp a baktım resmen benle dalga geçiyor du hemen ona pis pis bakıp susmasini sagladim.sarp bizim ekibin en yakışıklı üyesi ydi ve en büyüğü benden iki yaş büyüktü ama ikinci sınıf a gidiyordu bir yıl okulu dondurup amerika ya tatile gitmişti tam bir yıl tatil yapmıştı bana abilik yapmaya calisirdi ama benden biraz çekiniyor du tıpkı diğerleri gibi sinirlenince kendimi kaybediyor dum bu yüzden kendime az arkadaş yapmaya özen gosterirdim.yanima gelip beni o koca govdesiyle sardı bir an nefessiz kaldığım i düşünerek onu sert bir şekilde itim.
Yaa yuh bir nefes aldır insana az kalsın boguluyordum. dedim ve tekrar bana gülen sarp a baktım bende gülmeye başladım özlemiştim onu bir kere daha sarildim bir hala sarilirken arkadan bir korna sesi geldi ikimiz de hemen arka tarafa baktık korna ya basan bizim İdil di. Arabasın dan inip o ayağındaki bir metre topuklulariyla koşarak gelip ikimize birden sarıldı bizde ona sarılıp geri ayrıldık. İkisi de arabalarını park etmeye gittiklerinde bende bizim ekibin diğer kalanlarinin yanına gittim. Ebru can ve Ali birlikte kahve iciyorlardi. Beni gören ebru hemen cirladi zeyneeeeeep diye kulaklarımi kapatıp kendimi hemen siper aldım ve beklenen an ebru birden üzerime cullandi resmen nefes almak için İMDAT diye bagirdim bunu duyan ekip kahkahalar atmaya başladı. Ebru in artık tepe den nefes alamıyorum yaa. dedim. Diğerleri ile de sarılıp oturdum masaya buraya aliskindim geçen yıl İdil le boş derslerde hemen buraya gelirdik. Bizim kolej Kampüs un bahçesinde ydi. Bizimkiler e sorup kafeterya ya ilerledim kahve almak için her zaman ki kahvemi aldım (şekersiz fındıklı)dokmemeye özen göstererek yürüme ya başladım tam kapıdan çıkarken bir anda bastım çığlığı.
AAAAAAAA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESARET İN VAR MI ?
RomantizmZeynep ve Ali nin aşkı sonradan bulması ve Murat in buna engel olabilmek için elinden geleni yapması