E. D - GİRİŞ "Mutlaka Okuyun"

1K 83 39
                                    

Kitabın adından olsa gerek, sıkıcı bir giriş bölümü yapmayacağım. Sadece kitabımız ile ilgili bilgileri paylaşacağım.

BİR E. D ÜYESİ OLMAK İÇİN,

1- wattykitapdairesi isimli hesabı takip etmelisiniz. Bu hesap ne mi? Merak etmeyin, size kendimi takip ettirmek yada zorla oy verdirmek gibi bir amacım asla yok. Zaten bunu yaparsam kitabı açma amacımdan uzaklaşmış olurum... Neyse konuya dönüyorum. Bu hesap, EĞLENDİRME DAİRESİ için özel olarak açtığım bir üyelik platformu. Burada kitap hakkında şeyler paylaşıp, bazı oya ihtiyacı olan kaliteli kitapları oylayacağım.

2- Beğendiğiniz bölümlere oy vermeniz beni sevindirecektir. Fakat bu konuda zorlama yok =)

3- üyeliğin bir diğer şartı ise, bu kitap size ait olduğu için sizin istediğiniz şeyleri paylaşacağım. Ona göre istekte bulunun haa.

( Önemli not: wattykitapdairesi adlı hesabı sildim. Üye olmak için E.D'ye düzenli oy ve yorum atmanız yeterli )

ASLA EMEK HIRSIZLIĞI OLMAYACAKTIR

Evet, wattpad platformu üzerinde bir sürü eğlendirme kitabı var. Fakat, orada burada gördüğüm hiçbir şeyi kitabımızda bulundurmayacağım. Eğer çok beğendiğim bir öge ile karşılaştır isem, bölümün sonuna yararlandığım kitabın adını ve yazarının adını yazacağım.

LÜTFEN, DİĞER YAZARLAR SİZDE BÖYLE YAPINIZ... BİR KİTAPTAN BİRŞEY ALMAK İSTERSENİZ BÖLÜMÜN SONUNA HANGİ KİTAPTAN ALDIĞINIZI VE YAZARINI YAZIN.

KİTAPTA HANGİ ÖGELER Mİ BULUNACAK?

1- komik capsler, komik sözler, komik videolar v.b (illa komik olmak zorunda değil tabii)

2 - kolay ve şık saç biçimleri ve nasıl yapıldıkları, internetten bulduğum moda ile ilgili (benim görüşlerimi de barındıran) bir kaç yazı v.b

3- işte en sevdiğim madde: eski ve kullanım kolaylığını yitirmiş, atık gibi malzemelerden; yeni ve kullanışlı eşyalar ortaya çıkarmak için beraber yaptığımız proje tarzı çalışmalar. Mesele, kibrit kutusundan çekmece! Ne kadar ilgi çekici öyle değil mi?

4- rahat ders çalışmak için yapılması gerekenler gibi öneri metinleri...

5- veee bazı özel bölümler, mesela önceden yapılmış röportaj kitaplarından aldığım kesitler (yazarından izin alıp, onun adını belirterek tabii ki) ünlü yazarlarla röportajlar!

Ayy çok heyecanlandım jsjsjsj

6- Geveze balkon adlı tartışma bölümü! Ortaya, çok tartışılan bir konu getirilecek ve bu konu üzerinde sizinle bol bol konuşacağız! Bu konu hakkında ileri bölümlerde açıklama yapacağım. Bide bölüm ismindeki balkonu açıklayacağım tabii ki...

Bu arada şunu da söylemeliyim ki, az önce saydıklarımın hepsinin ortak bir adı olacaktır. Mesela, 3. Bölüm kategorisindeki tüm bölümlerin adının tatlı dönüşüm olacağı gibi. Anlatabildim mi?

İlerleyen bölümlerde anlarsınız zaten jsjs

İlerleyen bölümlerde anlarsınız zaten jsjs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Eğlendirme DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin