Şehitler ölmez, vatan bölünmez!

67 12 11
                                    

Terör, terör, terör...

Kendi vatanımızda lâl olup susmak kadar acısı yok galiba, ey Türk genci!.. Her geçen gün, her geçen saat ve kaybettiğimiz onca dakika, ödeniyor anne karnında bebeklerin acı dolu çığlıklarıyla. Peki, bizim yaşamımız, ömrümüz, verdiğimiz her nefes güvence altında mı? Ah, keşke olsa.

Kaybettik kocaman bir geleceği, kaybolduk hırsın adi labirentinde, ışık yok kurtaracak bizi, ses yok "Kalk ey Türk genci..."

Ey Anadolu! Yemyeşil vadilerinle coşmak, masmavi gökyüzünle hayal kurmak varken, neden bu kan dolu çığlıklar? Neden bu bitmek tükenmek bilmeyen savaş? Ey Anadolu! Hani korkmayacaktık, bu şafaklarda yüzen al sancağın sönmesinden? Hani, hür yaşardık ezelden?

Ey Şanlı Hilal! Korkma, tutacağız direklerinden, vermeyeceğiz seni onlara, taşıyacağız en yukarda... Sakın çıkmasın aklından, sen bizim kanımızla boyandın ve yine BİZİM kanımızla kurtulacaksın...

Ey şerefin en tatlısıyla veren son nefesini! Üzülme, sızlatmayacağız kemiklerini. Verdiğin bu can; vatanın uğruna, kalbimizde hep, taşırmayacağız yüreklerimizden ebedi...

Ey masumun masumu, ey haklının haklısı! Patlamarla kesildi nefeslerin, kendi diyarında yaşayamamanın esirisin. Merak etme, alacağız öcünü. Yakışır mı bir insana; kadına, çocuğa, yaşlıya dokunmak? Yakışmazsa eğer, insan dediğimiz bu zaatlara neden bu sıfatı uygun görmek? İnsanlık olmaz elle ayakla. Unutma!

İşte en önemlisi, ey kahraman kanında süzülen Türk genci! Kalk! Aç ellerini, yalvar! "Bitsin" de, "Rabb'im" de. Duyar seni en Merhametli. "Yazık..."la geçmiyor, dirilmiyor gidenler. Lakin, "Allah" dediğin her saniye yüceliyor gönüller. Unutma! Bu vatanı, inancımızla aldık ve yine inancımızla tutacağız!

Başak

Eğlendirme DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin