Tatlı dönüşüm ( BÖLÜM: 1 )

855 63 33
                                    

Merhaba! İlk bölümümüzde, yün iplerinden çilek yapmayı öğreneceğiz! Ne kadar değişik öyle değil mi? İlk önce mutltimedyaya bakmanızı öneririm fakat medyadan anlamayabilirsiniz. Şahsen bende pek birşey anlamadım. Ama makalepark.com adlı bir siteden aldığım ( bu etkinliğide oradan buldum ) kısa yazıyı paylaşacağım. Eğer sizde merak ediyorsanız, ayrıntılı bir şekilde araştırabilirsiniz. Bir de sadece çilek değil, ananas bile yapılabiliyormuş! Fakat çilek benim ağzımı daha çok sulandırdığı için ben onu seçtim. Neyse, multiye baktıysanız başlayalım!

Siteden bulduğum bilgilendirici (!) yazı:

Gerekli malzemeler;
-karton.
-makas.
-farklı renkte yün ip.

Öncelikle bir kartonun üzerine sıkı sıkı sırayla yapmak istediğiniz ponpon meyvenin rengine sahip ipleri dolamanız gerekiyor. Ardından sıkışan ip dizesini bağlayıp, üzerini makas ile kestikten sonra ponpon meyveler ortaya çıkmış oluyor. Yün ipten ponpon meyve yapmak için detaylar altta resimli anlatımda yer alıyor ( onun altta dediği şeyi, ben multiye koydum. Haberiniz olsun ) Nasıl yapılacağını kolaylıkla çözebilir ve sizde bu güzel çalışmalardan yaparak evinizi süsleyebilirsiniz. Bu çalışmayı yastıklarınıza, elbiselerinize dikebilir ve harika çalışmalar ortaya çıkarabilirsiniz. Evde örgü ponpon meyve yapmak için detaylar ve örnek resimler ise aşağıdadır (medyadadır) Kolay gelsin...

Biliyorum, pek birşey anlamadınız fakat sadece bu kadar bilgi bulabildim. Bu arada tekrardan söyleyim, sitenin adı makalepark.com Buradan diğer meyvelerin yapılışlarını da öğrenebilirsiniz. ( sitenin adını maltepepark olarak okuyan bir adet yazarcık, gelecek bölüm görüşmek dilekleriyle yorumlarınızı bekliyor. )

Görüşmek üzere...

- SORULAR -
1. Umarım bölüm sizi tatmin etmiştir. Değil mi? Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?

2. Bir sonraki bölüm ve diğer bölümler için aklınızda yapmamı istediğiniz birşey var mı?

 Bir sonraki bölüm ve diğer bölümler için aklınızda yapmamı istediğiniz birşey var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Eğlendirme DairesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin