15.

125 4 0
                                    

Eenmaal thuis maakte ik me klaar om maar bed te gaan. Ik kamde mijn haren en deed mijn pyama aan. Ik sprong achter mijn computer. Ik zocht Mozilla Firefox op. De computer was zo sloom, ik had gewoon de neiging om hem uit het raam te kegelen. Eindelijk was hij klaar. Ik typte in de zoekbalk in: vanpier. Je kon er van alles over gevonden worden. Van griezelfeestjes tot cosmetica bedrijven. Mijn pijltje bleef hangen op de site vampier a tot z. Het eerste ervan was raar en klopte totaal niet met war Jacob vertelde. Slechts 4 klopte. Legendes uit allerlei landen deze was van Egypte. Ik las steeds minder geconcentreerd de woorden drongen minder en minder tot me door. Tot ik het woord Koude huid, zag ik staan. Edward heeft lijkbleke ijskoude huid, dat klopte in ieder geval. Ik zag ook iets over snelheid en kracht. Sommige klopte andere sloegen nergens op. Ik zag ook het woord ontsterfelijkheid staan. Ik moest toegeven dat hij soms praatte alsof hij uit een andere tijd komt. Ik werd een beetje boos op mezelf. Waarom zit ik in godsnaam op internet te zoeken naar vampiers?! Wat is er toch met me? Het moet door forks komen bedacht ik me. Ik zuchte en deed de computer uit. Morgen zal ik met hem praten of hij nu wilde of niet.

Silence Love ( Twilight Story )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu