O gece hiç uyuyamıştım.Eski hayatım ve eski evimi düşünüyordum.Eskiden çok mutluydum.Bu şapşal okula seçilmeseydim bunların hiçbiri olmayacaktı.Ertesi gün uykusuz bir şekilde kalktım.İki gündür uyumuyordum.Çok kötü bir histi. :-( Annem ve babam beni okuluma bıraktılar.Kendimi 6 yaşında bir çocuk gibi hissediyordum.Okulun müdiresi Müdire Mckenzie ile tanıştım.Çok garip ve gıcık bir kadındı.İki de bir bağırıyordu. >:-( Yaramazlık yapanları kurbağaya çeviriyordu.Benim sınıfım 1-x ti.Sınıfıma girdiğimde herkes birbiriyle konuşuyordu ve gülüyordu.Kendimi çok yabancı hissediyordum.Bir kıza "Cadılarla büyücülerin farkı ne ?"diye sordum.O da bana "Cadılar kız,büyücüler erkek.Bunu biliyorsun sanıyordum,yeni kız."dedi gülerek.Ben de bunun üzerine"Ben cadı olduğumu yeni öğrendim.İnsanların yaşadığı yerden geldim."dedim.O da hayranlıkla"Vay canına!Ben oraları her zaman merak etmişimdir!Bana oraları anlatsana!Bu arada benim adım Lisa.Seninki ne?"dedi."Benimki de Kriona."dedim gülümseyerek.Ona insanların yaşadığı yerleri anlattım.O da beni sessizce dinledi.Lisa,büyük yeşil gözleri ve kısa kızıl kıvırcık saçları olan sevimli bir cadıydı."Birazdan Bayan Roberts gelir.O Temel Büyüler öğretmenidir.Sana tenefüste şu ana kadar öğrendiğim tüm büyüleri öğreteceğim."dedi.Ona teşekkür ettim.Bayan Roberts bir sinek olarak girdi.Sonra cadıya dönüştü.İyi ve nazik bir kadındı.Benden kendimi tanıtmamı istedi.Bende kendim hakkında her şeyi söyledim.O ders ,ders işlemedik.İki tenefüste Lisa'nın öğrettiği tüm büyüleri öğrendim.Tüm öğretmenlerimle tanıştım.Bazılarını sevdim,bazılarını sevmedim.Lisa'nın kankası Flame'le tanıştım.Sınıfın 1.siymiş.Bence yakışıklılıkta da 1. :3.Flame'in ela gözleri vardı ve kahverengi saçları vardı.O da beni sevmişti.(E çirkin de değilim canııım!Uzun siyah saçlarım ve mavi gözlerim var. :-D)Üçümüz kanka olduk.Okulun ilk günü gayet iyi geçmişti.Yeni okulumu çok sevmiştim.Ama diğer günler nasıl geçecek bilmiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılar Ve Büyücüler Okulu:Okuldaki Yeni Cadı (TAMAMLANDI)
FantasíaBir şekilde cadılar okuluna kabul edilen ve cadı olduğunu öğrenen Kriona,normal okulunu bırakıp,cadılar okuluna gitmek zorunda.Orada kibar ve sevimli cadı Lisa ve cesur ve zeki büyücü Flame ile tanışır.Yeni okulunu çok sevmiştir fakat karşısına zorl...