Vee aylar sonra yeni bölüm yazıyorum.Bana küfredebilirsiniz,size hak veriyorum.Aklıma hiç bir şey gelmedi.En son bölümden sonra ne olsun ne olsun diye düşündüm taşındım.Aklıma az önce geldi.Umarım beğenirsiniz.
Haftalardır uykusuzdum.Kötülerden dolayı endişeliydim.Ya bir savaş daha olursa? Ya Kara Cadılar ve Büyücüler tüm topraklarımızı ele geçirse?İçimden bir ses Nightmare ve ekibinin Kral Curse'ün casusları olduğunu söylüyordu.
Bu düşüncelerim ne yazık ki okul başarımı etkiliyordu yazılı ve sözlü notlarım düştüğü için annem ve babam sürekli bana kızıp ceza veriyorlardı.Eğer bir daha olursa ünlü Bay Mockenmeir dan 5 saat özel ders almam gerekecekti.Lisa bana ondan bahsetmişti.Ona da girmiş ve ders anlatırken sürekli bağırıyomuş ve hata yaparsa sürekli ona büyücü tokatı atıyormuş ve büyücü tokatı normal tokattan 1000 kat daha fazla acıtıyor.😩O yüzden uykulu uykulu ders çalışıyordum.
Bir gün gece gece kahve içiyordum.O casusları bulmalıydım.Anne ve babama not yazdım.Lisa ve Flame in evlerine gidip kendi evime ailemden gizlice evime götürdüm ve planımı anlattım.Flame bana"SEN AKLINI MI KAÇIRDIN?ORAYA GİTMEMİZ ÇOK TEHLİKELİ!BİZİ BİR BULSALAR ÖLDÜK!"diye bağırdı.Ben de "Şşş!Sessiz ol!Annemi ve babamı uyandıracaksın!"dedim ve korktuğum başıma geldi.Babam "Çocuklar,siz gece gece niye ayaktasınız?"Flame tam gerçeği söyleyecekken Lisa onun ağzını kapattı ve masadan bir ders kitabı bulup"Ders çalışıyoruz. Geceleri daha çok motive oluyoruz da."diye yalancıktan sırıttı.Bu kızı seviyorum.Ben de ona uyarak "Evet!Siz uyuyabilirsiniz.Hadi iyi geceler heh heh he 😅!"diye yalancıktan güldüm.Flame bize pis bir bakış attı.Annem ve babam "Peki çocuklar size iyi ders çalışmalar. "diye bize gülümseyerek odalarına gittiler.Lisa'yı bilmiyordum ama ben aileme yalan söylediğim için kendimi çok kötü hissediyordum çünkü ben pek yalan söyleyen biri değildim.En azından çoğu yalanı o söyledi.Onlar gider gitmez Lisa "Hadi ama Flame,sen de bize katıl."dedi.Flame "Hayır."diye bize ters bir bakış fırlattı.Ben de bunun üzerine Flame'i ikna etmek için "Eğer bizimle gelirsen ve kötüleri durdurursan bir kahraman olacaksın!Düşünsene,herkes seni konuşacak!Hadi bizimle gel."dedim muzip bir tavırla.Flame de oflayarak "Öff!Peki geliyorum.Sizin gibi yaramaz kızlara karşı koymak zor be."dedi oflayarak.Ben ve Lisa sevinçle beşlik çaktık.Hepimiz çantalarımıza yiyecek içecek ve çadır koyduk ve ardından dışarıya çıktık.Ben şaşkınca "Eeee...Nasıl kısa yoldan Kara Cadılar ve Büyücüler Ülkesi'ne gideceğiz?"diye şaşkınlıkla sordum.Flame haritasını çıkardı."Bu haritaya göre en kısa yol Perili Orman'dan geçiyor.Kimse oraya ayak basmaya cesaret edemiyor.Rivayete göre ormanın isminin Perili Orman olmasının sebebi orada hayaletler,vampirler,kurt adamlar,ejderhalar,mantikorlar gibi yaratıkların yaşamasıymış.Hatta orada ruh emiciler bile varmış!"dedi korkarak."Eğer uzun yoldan gidersek oraya varmamız 1 ay sürebilir."diye devam etti.Lisa tırsarak"Eee...Arkadaşlar...Uzun yoldan mı gitsek?"dedi.Flame de ona katılarak başını salladı.Ben onlara karşı çıkarak"Olmaz!Bizim o kadar vaktimiz yok.O zamana kadar bu topraklar elden gider ve bizi köleleri yaparlar."dedim.Onlar da mecburen kabul ettiler ve Perili Orman'a doğru yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılar Ve Büyücüler Okulu:Okuldaki Yeni Cadı (TAMAMLANDI)
FantasyBir şekilde cadılar okuluna kabul edilen ve cadı olduğunu öğrenen Kriona,normal okulunu bırakıp,cadılar okuluna gitmek zorunda.Orada kibar ve sevimli cadı Lisa ve cesur ve zeki büyücü Flame ile tanışır.Yeni okulunu çok sevmiştir fakat karşısına zorl...