Kara Cadılar ve Büyücüler

764 43 9
                                    




Kitabı okuyunca annemin anlattığı savaşı daha iyi anladım.Size bu hikayeyi anlatacağım:

30 yıl önce tüm cadılar ve büyücüler beraber barış içinde yaşarlarmış.Ta ki küçük bir büyücünün özel gücünü keşvedene kadar...O küçük büyücünün özel gücü Kötü Şans Getirme gücüymüş.O yüzden Büyücüler ve Cadılar Kralı onu Cadılar ve Büyücüler Ülkesi'nden sürgün etmiş.Buna çok üzülen büyücü,büyüyünce diğer cadı ve büyücülerden intikamını alacağına yemin etmiş.

Aradan yıllar geçmiş.Küçük büyücü büyümüş.Yanına bir grup cadı ve büyücü gelmiş.Onlar ona kendilerinin de ona benzer güçleri olduğunu söylemişler.Büyücü Curse(eskiden küçük büyücü olan)onları yanına almış.Curse onların kralı olmuş.Kendilerini Kara Cadılar ve Büyücüler ilan etmişler. İyi Cadı ve Büyücülere savaş açmışlar.İlk savaşı biz savaşı kazanmışız.(Yani iyi cadılar ve büyücüler).Kara cadıları ve büyücüleri sürgün etmişiz.Curse buna sinirlenip daha güçlü askerler bulmuş ve onları yetiştirmiş.Böylece 2.savaşı onlar kazanmış.Ülkenin yarısını ele geçirmişler.3.bir savaş daha açmışlar.Bu savaşı da Kara cadılar ve büyücüler kazanmış.Ülkenin tamamını ele geçirmişler.Annem ve babamın 3"Dünya'ya göç etmelerinin nedeni bu olması gerek.Neyse ben hikayeye devam edeyim:5 yıl sonra İyi Cadılar ve Büyücüler yeni bir savaş taktiği geliştirmişler.4.bir savaş açmışız.Bu savaşı yeni taktik sayesinde kazanmışız.Ülkenin yarısını geri almışız.Şu anda gücü zamanı kontrol etmek olan hiç bir cadı veya büyücü yokmuş o yüzden gelecekte zafer kimin olacak,belli değil.

Anneme ve babama neden ben doğmadan önce buraya dönmediğimizi sordum.Haberin onlara bir sorun nedeniyle geç geldiğini söylediler.

Ertesi gün Cadı ve Büyücü Tarihi öğretmenimiz okula geldi.Adı Bay Horters mış.Hoca çok ölümcül bir hastalığa yakalanmış.Hastalıktan son anda paçayı sıyırmış bu yüzden o hafta geldi.Şansa bakın!Konumuz da benim okuduğum kitapla ilgili bir konuydu!O yüzden her şeyi bildiğim için bu derste Flame'den bile daha iyiydim.

(Nightmare'in ağızdan):

MUHAHAHAHAHAHAHAA!Üzgünüm şekerlerim,Kriona bir süre burada olamayacak.Şu anda kitabı ele geçirmiş bulunuyorum.Benim adım Nightmare.Ben bir kara cadıyım.Yani kötüyüm,hahaha!Ben Kara Cadılar ve Büyücüler Okulu'nda okuyordum.Burada'Normal ve Sıkıcı Büyücüler'in derslerinin daha kara ve daha havalısını görüyorduk.Benim iki tane en iyi arkadaşım var.İkisi de kara büyücü.Birisinin adı Swirl.Biraz çılgındır.Özel gücü diğer cadıların ve büyücülerin başını döndürmek.Diğerininse adı Haze.O da çok cesurdur.Gölgeye dönüşebiliyor.Neden mi hiç kara cadı kankam yok?Çünkü hepsi benim özel gücümü kıskanıyorlardı.O yüzden hiç biri benle kanka olmak istemiyorlardı.Benim özel gücüm cadıların ve büyücülerin beynine özel bir büyü yapıp onlara uyanıkken kabuslar yaşatmak ve beynine girip onla konuşup onu hipnoz da edebiliyorum.Bu 2.dediğimi her zaman beceremiyordum.Bunun üstünde biraz çalışmalıydım.Poff!Çalışmak hiç de bana göre değil! Sınıfın en tembellerinden biriyim ben.(Tabi ders çalışmak konusunda.)Fakat annem sağolsun bana özel büyü öğretti ve böylece sınavlardan hep 100 alıyorum.Yani tembel bir sınıf 1.siyim.
Bir gün okulca Kral Curse'ü ziyaret etmeye gittik.Orada karısı Kraliçe Luna da vardı ve çocukları.Kral Curse ve Kraliçe Luna çok yaşlanmışlardı.Tüm kara cadılarda ve büyücülerle tanışıp konuştu.Ben,Swirl ve Haze'e sıra gelince Swirl"Savaş anları nasıldı?"diye sorup sırıttı.Haze ona kızgın bir bakış fırlattı.Ben de Swirl'e"Önce kendini tanıtsana şapşal!"diye fısıldadım.O da yanakları kızararak"Eee...Şey...Benim adım Swirl...Majesteleri!"dedi."Bunlar da Haze ve Nightmare."Kral Curse bizi süzdü."Öğretmeniniz bana sizden bahsetmişti.Okuldaki en güçlü kara cadı ve büyücülermişsiniz.Biliyorsunuz ki ben bu ülkedeki en yaşlı kara büyücüyüm ve bu yüzden yıllardır savaş çıkarmıyorum.Yakın bir zamanda ölebilirim.Karım da çok yaşlandı.O da ölecek durumda.Çocuklarım da ne yazık ki sizin kadar güçlü değil.Ama siz benim için savaş çıkartabilirsiniz,değil mi?Tüm ülkeyi ele geçirebilirsiniz."dedi.Haze"Ama biz böyle bir yetkiye sahip değiliz ki!"dedi üzüntüyle."Hayır,değilsiniz.Fakat kurnaz,çevik ve zekice davranışlar sergilerseniz sizi durdurabilecek kimse yok."dedi bize gülümseyerek.Ben de "Haklısınız,majesteleri.Sizin gibi mukaddes bir kara büyücü için canımı bile veririm.Ben ve arkadaşlarım elimizden geleni yapacağız,size Şeref sözü veriyoruz."diye önünde eğildim.Kral Curse de"Aferin,çocuklar.Yolunuz açık olsun."diye bize gülümsedi.Bizim klasik Swirl de "Ne yolu?"diye şaşkın şaşkın etrafına bakındı.Haze de ona"Hani iyilerin ülkesini ele geçireceğiz ya,o yüzden yola çıkacağız.Allah rızası için bizi kralın önünde utandırma."diye fısıldadı.Swirl de "Heeeee!Tamam!Yehuuuuuu!Hadi gidelim!"dedi zıplayarak.Üçümüz de saraydan çıkıp iyilerin ülkesine süpürgelerimizle yola çıktık.
(Kriona'nın ağzından):
Geri döndüm millet!Şu Nightmare'i bir elime geçirirsem...Her neyse,nerede kalmıştım?Hah!Hatırladım!Flame'den bile daha iyiydim derste demiştim.Tenefüste Flame " Bu derste nasıl bu kadar iyiydin?"diye bana sordu.Ben de "Meslek sırrı."dedim.Üçümüz de güldük.Sonra"Şaka şaka!Bir kitapta okudum.Oradan biliyorum."dedim.
Son dersten sonra okuldan çıktık.3 tane süpürgeyle uçan cadı ve büyücü vardı.Onları ilk gören Lisa'ydı.Lisa"Kriona!Flame!Bence havaya baksanız iyi olur.Bunlar kara cadı ve büyücülere benziyorlar!"dedi.İkimiz havaya baktık.Sonra o 3'ü indi.Cadı olan (Yani Nightmare)"Arkadaşlar bir taşla 2 değil,3 kuş yakaladık."dedi kötücül bit sırıtışla.Sonra o üçü kötücül kahkahalarla gülmeye başladılar.Biz ne yapacağımızı bilmiyorduk.

Cadılar Ve Büyücüler Okulu:Okuldaki Yeni Cadı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin