Chapter 1.

1.6K 84 9
                                    

*Pohled nikoho

Blonďatá upírka jménem Rosalie seděla v křesle s malou dívenkou která byla podobná dívce která ležela na lehátku před ní. Belle. Bella byla matka Renesmee a spolu s nimi tam byl i zbytek rodiny. Všichni vzlykali nad její ztrátou. Bella porod nepřežila.

,,Postarejte se o ní, já jdu pryč." dostal ze sebe mezi vzlyky Edward a k překvapení všech ostatních odešel. ,,O ní? Snad s Renesmee, proč jí neříká jménem?" zeptá se malá upírka Alice která byla v objetí upíra s blonďatou hřívou, Jaspera. ,,Třeba je jenom v šo..." ,,Emmette, mlč." zavrčí Rosalie na svého druha. ,,To se nedozvíme pokud nám to on sám neřekne." řekne upír který stál nejblíže u Belly, Carlisle a kolem ramen objímal svou družku Esme.

Jejich rozhovor přerušil Edward za kterým šel Jacob s mokrými tvářemi od slz. ,,Sam v tom dítěti vidí hroz..." když najednou spadne na kolena a upřeně se zahledí Renesmee do očí která mu pohled silně opětovala. Všichni je viděli a všichni to chápali. Vtisknutí, něco jako nekončící láska na první pohled. Je to jenom u měničů, kterým Jacob je.

Postavil se a pohlédl na ostatní. ,,Raději půjdu." zašeptal a vyskočil oknem pryč. ,,Edwarde, proč jí nenazýváš jménem?" řekne otázku která vše trápila Rose. ,,Zabila Bellu." odpověděl stroze a všichni přítomný zalapaly po dechu. ,,Nemůže za to! Je to ještě miminko!" vykřikne dotčená Alice a Edward se na ní otočí: ,,Vážně? Pokud si pamatuji, Alice, to ty jsi začala s názvem plod. Proč najednou miminko?" zavrčí na ní. ,,Protože to miminko je Edwarde. A taky to je tvoje a Belliina dcera. Bella by nechtěla abys na ní byl takový, jasné?" řekne na bránění své dcery Carlisle.

,,Carlisle, Bella je mrtvá a mrtvou zůstane." začne kolem nich vzduch houstnout a Rose se i s Renesmee v náruči postaví. ,,Edward já tě chápu, ale zůstala tu tvá dcera která tě potřebuje." zašeptá do ticha domu které protínal jenom tlukot malého srdíčka. ,,Od kdy jsi na Bellu takovou?" zavrčí jí na oplátku. ,,Od té doby co jsem pochopila že by nesmrtelný život nebýt tvé existence nechtěla." zašeptala. ,,Od té doby co jsem zjistila že ona jako jedna z mála se ve mě umí probudit pocity. Ona má něco co já ne. A to dítě, Edwarde. Tak toho k sakru využij a postarej se o toho drobečka." pokračuje Rose.

,,Rose, já vím co si myslíš ale ne. A teď mě omluvte." ukončí debatu a s posledním pohledem na bezvládné tělo a odešel. ,,To bude ještě zajímavé." ušklíbne se Emmett a vyslouží si políček od Esme a Alice. ,,No tak, holky." mne si hlavu ale nakonec se rozesměje a sedne si na postel. ,,Tentokrát souhlasím s Emmettem. Tahle situace zajímavá bude, ale ne veselá." přikývne tichý Jasper a domem se rozhostí opět ticho.




It is unforgiving, Edward / PROCHÁZÍ KOREKNÍ!Kde žijí příběhy. Začni objevovat