Bonus - O 7 let později

1.1K 74 14
                                    

O 7 let později

*Pohled nikoho

Bella, Alice, Esme i Rose seděli na verandě jejich krásného domu a dívali se na jejich polovičky. Jasper s Emmettem hráli rukejbal a Edward s Carlislem o něčem velmi tiše rozmlouvali. I tak ale ostatní poznali že Edward prosí o pomoc s Bellou která ho celá dlouhá léta  ignorovala. Nikdy mu neodpustila že vyhodil jejich jedinou dceru, Renesmee.

,,Edwarde, Bella ti to jenom tak neodpustí, i kdyby jsi Renesmee našel, kolikrát to ještě chceš říct?" říkal Carlisle již po několikáté větu kterou Edward slyšel nejen od něj, ale i od ostatních. ,,Carlisle, já vím, nejsi jediný kdo mi to říká, krom Belly jste mi to řekli každý minimálně třicekrát. Ale já vážně potřebuju pomoct." zažadonil na zpátek. ,,Edwarde, já nevím co pořád chceš slyšet, vždyť máme pravdu, to co jsi udělal ti pořádně neodpustil nikdo. Co ty víš co s Renesmee, je. Buď jí může být sedmnáct, nebo může být už dávno po smrti." odpoví mu trpělivě, ale je vidět že jeho trpělivost brzy vyprchá. A zřejmě si toho všiml i Edward. ,,Dobře tedy, snad se s ní někdy ještě uvidíme." zamumlal si pod nos a odešel do domu, zatímco Carlisle odešel za dívkami a posadil se na židli vedle Esme.

,,Co potřeboval?" zeptala se ho po pěti minutách Bella. ,,Jako vždycky se ptal jak tě donutit mu odpustit. A já mu odpověděl jako vždycky." povzdechl si a stejně jako dívky začal sledovat hru mezi Emmettem a Jasperem.

Všude kolem nich panoval klid. 

Až do té doby co přišel Edward. ,,Zítra jdemde do školy." oznámí všem. ,,Hm... to se máme." zabručí Rose. ,,Tak si to osladíme nakupováním." zapiští Alice. ,,Proč ne." nikdo už radši nic nenamítal, stejně by se tomu nevyhnuli, jako vždy.

Zbytek dne zůstali venku, až když se setmělo všichni odešli dovnitř a oni se připravovali na další náročný den...

It is unforgiving, Edward / PROCHÁZÍ KOREKNÍ!Kde žijí příběhy. Začni objevovat