פרק 8: כדי להפיל צבא שלם פשוט צריך להפיל את המנהיג

347 36 19
                                    

--------------
זה היה אמור להיות הפרק האחרון של המרתון!
התכוונתי לשלוח אותו אתמול מאוחר אך קרתה תאונה כמו שרובכם יודעים ופוף כמעט כל הפרק נעלם. מאוד אהבתי איך שהקודם יצא וקצת התבאסתי שהוא נמחק אז סליחה אם זה לא יהיה מספיק טוב.
ובקשר לכל אלה שרשמו שמרתון זה יותר מכמה פרקים בודדים אתם צודקים, אבל בכל המרתונים שראיתי עד עכשיו פשוט לקחו קטעים של כמה עמודים ושלחו כל שעה. אם תחשבו על זה טוב תבינו ששלוש פרקים באורך של 2000+ ביום זה דיי הרבה.

אז אני אוהבת המון ותהנו מהפרק אם משהו יוצא לא במקום אעבור בקרוב ואתקן
---------------------------------

מהפרק הקודם:

פיטר לא יכל להחזיק את רגליו וכשל על הריצפה, ג'יימס התכופף על הריצפה וסובב את ידו סביב גבו של פיטר, "פיטר? אתה בסדר?" שאל ג'יימס אך פיטר לא ענה. הוא הסתכל על ג'וזף בעיניים וגבות מכווצות, ג'וזף לא הבחין בו בהתחלה אך כשהבחין הוא שלח לו מבט דומה, "מה קרה?" הוא פנה אל ג'יימס ופיטר שהיו על הריצפה.
פיטר לא ענה, התמונה של ג'וזף מחלומו כשהוא מושך באוזנו בפנים זעופות הגיעה לראשו כשהביט בו והוא לא מצא את המילים כדי לדבר. הוא תהה אם החלום הוא באמת חלום כי הוא הרגיש ונראה מציאותי. היה נדמה לו עכשיו שזה בעצם זיכרון, אך הוא לא זכר שמשהו מזה קרה בעבר.
"הוא פשוט לא מרגיש טוב." אמר ג'יימס ועזר לפיטר לעמוד.

"זאת אומרת, שפעם גנבתם בשביל עצמכם..." המשיך ג'וזף לדבר כשהוא הסיר את מבטו מפיטר. ופיטר שהתחיל להתאושש ממה שקרה לפני כמה רגעים לא יכל להפסיק לחשוב מה היו התמונות שהתקיפו אותו, אך אם זאת הוא גם מצא את עצמו מאזין לג'וזף בקפידה. לפיטר הייתה לפתע הרגשה שהוא יודע לאיזה כיוון זה הולך. פיטר הניד בראשו והשפיל את ראשו לריצפה כשהוא עוצם את עיניו בחוזקה. פיטר קיווה שזה חלום, שזה רק חלום רע שממנו הוא עוד יכול להתעורר.

"מהיום אתם תגנבו בשבילי"

---------------------------------------------

החבורה לא הייתה צריכה להביט אחד בשני כדי לדעת שהדבר הבא שהם צריכים לעשות זה לצעוק ולהתעצבן.

"לא!" צעק סלייטלי,
"זה בחיים לא!" הוסיף ניפס בכעס,
השורה המסודרת הפכה לזיגזג אחד ארוך שרק זז עם כל משפט וצעקה שמראה על התנגדות ברורה.
"מה?" שאל קאבי בקול שקט והמום כשמבטו תקוע על הריצפה, הוא היה היחיד שבאמת פחד מג'וזף יותר מכל דבר אחר. והוא לא רצה להראות התנגדות למילותיו, למרות שהוא התנגד בטירוף בליבו וצעק שם את נשמתו.
"אנחנו לעולם לא נגנוב בשבילך!"התנגד ג'יימס בצעקה רועמת וזכה למבט רושף במיוחד מג'וזף.
"אתה יכול לשכוח מזה ולמצוא לך מישהו אחר שיעשה בשבילך את העבודה המלוכלכת!" קרא פיטר בצעקה והפנה לג'וזף אצבע מאשימה.

הכוכב השני מימיןWhere stories live. Discover now