Meegenomen

351 11 3
                                    

"Maaike niet te laat thuis!!! En niet blijven hangen aan een café ofzo!!

"Nee mama ik ga gewoon naar de meisje om te studeren!!" riep ik.

Waarom bemoeit ze zich steeds met mijn leven?

Nu eerst nog naar Loren en dan naar het feest!

Hahaha wat?

Dachten jullie nu echt dat ik

ging studeren ?!

Hahaha echt niet ik ga met Loren, Jim, Sanne en Joke naar een universiteitsfeest.

Ik weet het ik weet het "ik ben pas 15

ik zou niet eens binnen kunnen"

Maar Sanne kent een paar jongens daar, en die gaan ons binnensmokkelen.

Omg m'n eerste Unief feestje!! Ik ben zo benieuwd. Sanne zegt dat de jongens super knap zijn!! Ik kan bijna niet wachten.

"Trrrrrrrrriiiiing!!"

De bel van Lorens huis.

"Hey Maaike kom binnen. Loren is haar schoenen nog aan het aandoen ze komt zo. Moet je anders iets drinken?" Vraagt de altijd vrolijke mama van Loren

"Nee hoor, dankje." zeg ik zo beleefd mogelijk. Ik weet niet waarom, maar elke keer als ik bij Loren thuis ben voel ik die druk om perfect te moeten zijn.

"Moet je anders iets eten je ziet er wat mager uit??!" zei Lorens moeder op zo'n bezorgd toontje waar ik gek van werd.

Ik wilde net in verdediging gaan toen ik ineens een bekende stem hoorde "Ma-am laat Maaike nu is met rust!!"

Hahaha Loren weet altijd wanneer ze moet aankomen. Zo met haar lange Bruine haren en dat mooie smalle gezicht. Bijna alle jongens die ik ken vinden haar mooi. Ik kan ze niet ongelijk bewijzen. Als ik een jongen was zou ik zo verliefd op haar kunnen worden.

"Kom Maaike we vertrekken!!'' zei Loren vrolijk.

"Mam we gaan naar Sanne om te studeren voor die grote Fysica test weet je nog!"

"Studeren bij Sanne, laat me raden Joke zal er ook zijn dat duo vind echt geen goede invloed voor jullie meiden!!" Zei Lorens moeder met een teleurstelling in haar stem.

"Maar ja, ik zal jullie twee maar niet ophouden van jullie studeerwerk" zei ze op de meest sarcastische manier.

Lachend lopen Loren en ik naar Sannes huis.

"Ben je niet een beetje nerveus?" vraag ik dan na een tijdje.

"Tuurlijk!!! Wat dacht jij dan?

Dit is waarschijnlijk het wildste wat ik ooit zal doen!!" en toen schoten we beiden in de lach want dat was inderdaad waar.

Loren kon wel wat kattekwaad uithalen net zoals ik trouwens maar dit was vrijwel het spannendste dat we tot nu toe deden. Sanne niet , die was net helemaal het tegenovergestelde. Zij rookte deed soms wat cocaïne hier en daar. Ze feest bijna elke avond. Kortom ze is supercool.

En dan was er nog Jim, Sannes vriendje, iedereen was zo jaloers op Sanne toen Jim haar voor de eerste keer kwam ophalen met z'n Lamborgini. Ik zelf was een tijdje op Jim verliefd maar na een tijdje waaide dat over. Jim is nu al bijna 18 en Sanna is 16 dus dat is niet zo'n groot verschil maar ik was pas 14 toen ik Jim leerde kennen en dat is wel raar.

Daarbij Jim en Sanne hebben al seks. Ik zou zoiets nooit durven maar Sanne is al ontmaagd op haar 14de door Tom, dat was Jokes vriendje toen, Joke was toen echt superboos, maar nu kan het haar eigenlijk niet veel meer schelen.

Joke is namelijk wat je noemt de schoolhoer zij doet het waar je wilt met wie je wilt,

als je maar genoeg geld bij hebt.

Dus ja tegenover die meisjes zijn Loren en ik engeltjes.

"Ding Dong" De bel van Sannes huis gaat en Sanne zelf doet open. We gaan rechtstreeks naar haar kamer zonder iets te zeggen tegen haar ouders.

We komen haar kamer binnen, een varkensstal zoals altijd en Joke ligt halfnaakt op het bed met een magazine in haar hand.

"Hey Biatches!!!" Joke komt superenthousiast naar ons en geeft ons ieders 2 kussen en ja we ruiken het al, ze heeft weer wat gesnoven.

"Kies maar schaties kleren genoeg." zegt Sanne terwijl ze naar haar superrommelige kast wijst.

"We hebben alle soorten feestjeskledij, we hebben de superslet outfit." Sanne haalt een superkort gescheurd topje en een oude zwarte Superskinny te voorschijn.

"of we hebben ook de HoerenOutfit" Nu laat ze ons een Zwarte BH zien met echt een mega kort hoerenrokjrb en een wit kort doorschijnend hemdje.

We aarzelen maar na een tijdje besluiten we dat ik de HoerenOutfit neem en Loren de Superslet outfit. Zelf wil ik de HoerenOutfit ook niet maar ik zag aan het gezicht van Loren dat ze die echt niet wou aandoen.

Zelf ging Sanne een doorschijnend hemdje aandoen zonder BH en een van haar superskinny shortjes.

Joke gaat in een Superstrakke korte jurk die ze zelf heeft betaald met het geld van haar BIJBAANTJE en ook zij besluit zonder BH te gaan.

Ze zijn Ready om te gaan. Net op dat moment horen ze een auto toeteren. Het is de auto van Jim. We sluipen alle vier uit het raam via een klein trapje langs hun huis. We stappen in en vertrekken naar het feest.

MeegenomenWhere stories live. Discover now