Het Feest

87 11 2
                                    

Na een uur van lachen, praten en gemixte gevoelens kwamen we eindelijk aan op een campus.

Jim stapte als eerste uit en droeg Sanne in z'n armen uit de wagen. Waarom voelde ik dit ineens? Deze Jaloezie!?

Maar toen kwam Jim aan mijn kant van de auto staan en opende de deur voor me als een echte gentleman. Ik voelde me vereerd toen hij me een kus gaf op m'n hand en me naar buiten trok.

Sanne trok aan Jims hand en ze liepen samen hand in hand richting de deur.

Ik deed hetzelfde bij Loren en ik zag in haar ogen een mengeling van pretoogjes en angst.

Joke snoof nog wat cocaïne die ze had verstopt in haar decollete en leidde zichzelf naar de deur.

Ik, Loren en Joke bleven op een veilige afstand van de deur staan terwijl we Sanne en Jim met een paar jongens praatte en lachtte.

Na een tijdje wuifde ze naar ons dat we mochten komen.

Ik voelde Lorens hart zo hard kloppen.

We liepen zo rustig mogelijk binnen.

Ik hoorde de luide muziek, rook de sterk-geurende bier en zag koppeltjes elkaar kussen op bankjes. Dit was exact hoe ik het me had voorgesteld.

Ik draaide me om en zag dat Joke al met een jongen zat te kussen.

Jim en Sanne waren ook al nergens te bekennen, die waren waarschijnlijk ergens aant drinken en dansen.

Ik naar Loren en zij keek een beetje bang en bezorgd rond.

Zonder erbij na te denken trok ik haar mee op een tafel en begonnen we te dansen.

Een aantal jongens begonnen te juichen en ik weet niet waarom maar daarom werden we net wilder en ging ik verleidelijker dansen.

Van al dat dansen kreeg dorst. Dus ik gebaarde Loren dat ik wat te drinken ging halen maar zij was ondertussen al bedwelmd onder de jongens die allemaal met haar wildden dansen.

Ik baande me een weg tussen al de half-bezopen zweterige jongeren en vond uiteindelijk een dranktafel.

Ik dronk zoveel mogelijk bekers bier tot ik ineens iemand hoorde zeggen: "Rustig aan lekkere kont straks val je nog flauw."

Ik draaide mezelf om en ik lachtte flauw. Niet te geloven dat ik nu al dronken ben. De jongen was eigenlijk best knap. Hij zei iets maar ik verstond het niet zo goed ik knikte alleen maar.

De jongen trok me door de menigte heen naar de hal waar waarschijnlijk de kamers waren.

Ik zag wazige dingen zoals; een huilend meisje op de grond en een paar jongens die high op de trap lagen te trippen. Ik herkende Jokes wazige gezicht liggend naast de jongens ze had bijna geen kleren aan.

Ik wilde haar nog roepen maar het lukte niet.

Ik hoorde m'n naam van ergens het was een mannenstem, zo een herkende stem maar voor ik kon zien wie het was trok de jongen van dernet die ondertussen al helemaal dronken was me een kamer in en draaide de deur op slot.

Ik werd op het bed gegooid en m'n hemdje werd losgemaakt. Ik wist niet wat er gebeurde ik wilde het stoppen maar het lukte niet. I was bang ik wilde schreeuwen maar de jongen legde z'n hand op m'n mond hij probeerde m'n rokje uit te krijgen.

Ik probeerde mezelf te verdedigen maar het ging niet ik was te zwak.

Ik zag hoe de jongen z'n Broek losmaakte.

Maar toen hoorde ik een knal; de deur werd opengetrapt.

Het laatste wat ik zag was Jim die de jongen neersloeg me terug aankleedde en me naar buiten droeg.

MeegenomenWhere stories live. Discover now