Ik werd wakker gemaakt door een klein jongetje, hij leek me net geen 12 jaar.
Ik zag dat Sanne en Loren al wakker waren. Loren had nog steeds die zielige betraande ogen en Sanne was er echt heel slecht aan toe.
Haar ogen waren bijna zwart van kleur, haar lippen waren wit en zagen er erg droog uit. Ze was een wrak.
De kleine jongen probeerde in z'n beste Engels duidelijk te maken dat we hem moesten volgen. Dus dat deden we.
We liepen door een witte gang met verschillende deuren. Toen we uiteindelijk de lift bereikte staptte we in en gingen 2 verdiepingen naar beneden.
Toen we uit de lift gingen kwamen we in een soort van garage -een heel grote garage- daar zagen we 3 palen staan. We moesten ieders aan een paal gaan staan.
Daarna werden we vastgebonden aan de palen. We werden uitgekleed en alleen onze onderbroeken mochten aan blijven. De jongen die me uitkleedde keek met zielige ogen naar mij alsof hij zich probeerde te verontschuldigen.
Ineens werd alles donker. Een deur ging open en een 4tal mannen kwamen naar binnen ik herkende er maar één... Jim.
"Jim!!!Jim!!!" Hoorde ik Sanne naast me schreeuwen.
Jim had een blauw oog en een paar wondjes op z'n gezicht.
Jim reageerde niet op Sannes geschreeuw. Hij staarde alleen wat voor zich uit.
De andere drie mannen kwamen naar ons toe en begonnen ons te bekijken. Alsof we een product waren. Ze begonnen in het Hongaars een prijs te bespreken.
Één van de mannen ging wat dichter bij Loren staan en keek haar verleidend aan. Loren keek bang naar beneden en reageerde niet.
De andere twee mannen waren nu ook bij mij en Sanne gaan staan. De man die bij Sanne ging staan begon Sanne te bestastte. Sanne begon te schreeuwen en huilen maar de man stoptte niet.
De man die tegenover mij stond keek alleen maar en kniktte wat. Daarna begon hij tegen zichzelf in het Hongaars te praten. Ik verstond het. Hij vroeg zich af of we nog maagd waren. Zonder erbij na te denken antwoordde ik in het Hongaars dat Loren wel maagd was maar dat ik en Sanne dat niet meer waren.
Hij keek verbaasd naar me, alsof hij niet kon geloven dat ik ook Hongaars was. De andere twee mannen waren ondertussen ook al gestopt met wat ze aan het doen waren om me met een verbaasde blik te bekijken.
De mannen keken elkaar aan en staptte terug in de richting van de deur en kniptte het licht uit.
Net op het moment dat de deur sloot. Keken Loren en Sanne me verbaasd aan.
"Wat zei je tegen hun?" vroeg Loren.
"Ze vroegen of we nog maagd waren en ik zei dat we dat allemaal nog waren." Loog ik want ik wist dat als ik had gezegd tegen Loren dat ik alleen haar had verwezen als maagd zou ze willen weten met wie ik had ge***kt.
Sanne begon opnieuw met huilen en schreeuwde Jims naam want Jim was als enige in de kamer achtergebleven met hun. Jim staptte richting de lichtknop en deed het licht terug aan.
Ik snaptte er niets van was Jim nu bevriend met die mannen? Voor ik het wist had ik het al gevraagd.
Jim keek nu recht in m'n ogen.
"Het was nooit de bedoeling geweest om Loren en jou mee te nemen." zei hij beschaamd.
Ik had tranen in m'n ogen van de pijn in m'n hart.
Jim had dit gepland. Hij was hier een deel van. Ik snaptte het niet. Ik wilde het niet snappen want het deed teveel pijn.
"Ik kan het allemaal uitleggen" zei hij.
"Hebben jullie ooit gehoord van 'De Cortez'?" Vroeg hij. Hij kon aan onze verbaasde en vragende blikken zien dat we ze niet kende.
"Het is een Handel-bende" ging Jim verder "De bende handelt in...prostituees. Ze plukken mooie meisjes van de straat van verschillende leeftijden en nemen ze mee hiernaartoe..." Hij keek ons vragend aan. "Weten jullie waar we zijn?" vroeg Jim.
We shudden onze hoofden.
Jim slikt zenuwachtig "we zijn in Hongarije. Jullie zijn meegenomen en gedrogeerd voor 52 uur."
"Je hebt ons gewoon verhandelt!?" riep Sanne huilend.
"Jullie begrijpen het niet 'De Cortez' heeft m'n 2 zussjes meegenomen...
Om te beginnen is mijn naam niet Jim, maar Nicolas ik ben geboren en opgegroeid in Frankrijk en 2 jaar geleden is 'De Cortez' in mijn buurt begonnen met meisjes van de straat te plukken en daaronder zaten mijn 2 zussjes; Ella en Hannah.
Toen 'De Cortez' m'n zusjes had meegenomen was ik vastberaden om ze terug te vinden. Het duurde maanden totdat ik ze vond. Toen ik hun eindelijk vond was Ella al dood..."
Jims stem brak toen hij dat zei.
"Hannah leefde nog dus ik zocht haar maar toen ik haar uiteindelijk vond en had geknuffelt werd ik betrapt. De baas wilde me eerst vermoorden maar toen ik had uitgelegd waarom ik was gekomen en dat ik alleen m'n zusje wou en tegen niemand iets zou zeggen.
Bedacht hij zich. Hij zei dat ik undercover moest gaan om hem nog wat meisjes te leveren vanuit België.
Ik weigerde maar toen hij Hannah bedreigde, kon ik niet anders dan toestemmen.
Ik heb eerst 6 maanden Nederlands moeten studeren en dan pas mocht ik undercover gaan. Mijn job was om de twee sletterigste meiden te vinde in de stad en toen kwam Ik Sanne en Joke tegen. Zonder dat ik het wilde werd Sanne verliefd op me en de baas zei dat ik haar verliefdheid moest gebruiken. 'De Cortez' gaf me steeds nieuwe spullen en zorgde ervoor dat ik op elk hip feestje werd binnengelaten.
Daarna zeiden ze dat ik met Sanne naar bed moest om haar klaar te stomen voor haar prostituee-baan en dat deed ik..."
Jim werd onderbroken door de drie mannen die terugkwamen. Ze hadden een klein meisjes lijk bij. Jim werd helemaal rood toen hij het zag.
"Ella!?" begon hij te schreeuwen. Hij kroop naar haar levenloze lichaam en begon haar te knuffelen.
De mannen lachtte en zeiden: "Thats whats gonna happend with your little Hannah if you don't listen to the boss"
(-Vertaling: Dat is wat er zal gebeuren met je kleine Hannah als je niet luistert naar de baas!)
De mannen lachtte en namen het lichaam terug mee.
Jim had tranen in z'n ogen.
Ik keek hem aan en had medelijden.
De mannen deden het licht terug uit en alles werd donker.
YOU ARE READING
Meegenomen
Teen FictionAls de 15-jarige Maaike besluit om samen met haar vrienden; Sanne, Joke, Loren en Jim naar een universiteitfeestje te gaan denkt ze dat het een van de beste avonden ooit zal zijn. Maar dan word ze de volgende ochtend wakker samen met Loren en Sanne...