Kamer 201

73 8 8
                                    

Ik was leeg mijn tranen zijn op. Ik dacht nooit dat het mogelijk kon zijn om jezelf leeg te wenen. Ik voelde me zo slecht.

Dit was de eerste keer in heel dit gebeuren dat ik door had wat er allemaal gebeurt was en wat er allemaal gaat gebeuren.

Joke is dood. Jim of beter gezegd Nicolas is niet wie hij zei dat hij was, Sanne is een compleet wrak ze ziet er zo levenloos uit. De Sanne die kende van vroeger met al die energie en humor was weg en ze werd vervangen door een ijzige en koude blik.

En Loren... arme... arme Loren.

Haar naam brandde in m'n ziel.

Loren is weg zei ik bij mezelf. Ik zal haar waarschijnlijk nooit meer zien.

Waarom moest ik nu zo nodig met Jim neuken als ik dat niet had gedaan zou ik ook met Loren zijn. Loren was meegenomen van ons om verkocht te worden, ze was een maagd en Jim vertelde ons dat die heel veel geld waard zijn.

Sanne en ik moeten hier blijven omdat wij geen maagd meer zijn we zitten hier te wachten tot we weer worden gehaald.

In de tussentijd heb ik Jim niet meer gezien en sinds het moment dat we door deze deur werden geduwd hebben we elkaar geen woord gegund.

"Wie" hoorde ik op een bepaald moment uit de lippen die voordien levensloos dichtgelapt waren.

Ik keek haar verbaasd aan door m'n tranen heen.

"Wie" zei Sanne weer.

Maar toen ze me op een rare manier begon te bekijken begreep ik haar. Ze wilde weren met wie ik had geneukt.

Dat was Jim maar ik durfde haar dat niet te zeggen zeker nu niet, niet na alles wat er met ons was gebeurt.

"Arne" zei ik tot m'n eigen verbazing. Arne was m'n buurjongen, hij was redelijk knap maar niet zo knap dat ik m'n maagdelijkheid aan hem zo geven.

"Wanneer" vroeg Sanne zonder me maar een blik te gunnen.

"Vorige Zomer, net voor school terug begon." Ik was verbaasd van mezelf dat de leugens zo simpel uit me gleden.

"Hoe was het" zij ze nog steeds starend voor zich uit.

Ik keek haar verbaasd aan. Hoe moest ik haar dit uitleggen. Ik dacht aan Jim en hoe het met hem gebeurde.

"We waren gaan stappen in het bos, en toen we gingen zitten kustte hij me ineens. ik was bang dat de mensen ons konden zien maar hij niet hij kuste me heviger en heviger. Hij kleedde me uit en toen hoorde we wat geluid komen uit de bosjes dus droeg hij me naar een boom dieper in het bos en daar euh hebben we euh je weet wel 'het gedaan' " Het was niet helemaal gelogen dacht ik bij mezelf dat is wat er is gebeurt met Jim maar dat ging ik Sanne niet vertellen.

Sanne knikte alleen maar zachtjes.

Net op het moment dat ze iets ging zeggen ging de deur open en kwamen de drie mannen die ons hadden bekeken en beoordeelt binnen en namen ons mee naar buiten.

We gingen weer door de lange hal met deuren maar deze keer namen we de lift niet maar de trap naar beneden. Één van de drie mannen bleef bij mij en de andere twee namen Sanne die uitzichtloos voor haar uit keek. Toen wist ik het en ik weet niet waarom maar toe wist ik dat dat de laatste keer was dat ik Sanne zou zien. In een vleug van verdriet en pijn trok ik mezelf los uit de mannelijke greep en liep naar Sanne, ik omhelsde haar en keek haar in haar ogen ze kuste me op m'n wang en knikte. De mannen hielden ons niet eens tegen toen we afscheid namen van elkaar alsof ze het begrepen. Na het afscheid ging ik gewillig terug naar de man die bij me stond en liep met hem mee. Hij stopte bij een paarskleurige deur met de nummer '201' erop. Hij deed de deur voor me open en liet me binnen. Ik bekeek de kamer, het was een donkere en mooi gedecoreerde kamer met een groot bed in het midden. Zonder erbij na te denken ging ik op het bed zitten en keek ik rond tot m'n ogen vielen op een grote bak met 'S&M' erop geschreven ik liep er naartoe en opende de bak. Ik vond Zweepjes, Hadschoenen, Hakken en handboeien met zo'n wollen kantjes aan. Ik sloot de bak en ging terug op het bed zitten. De man die me naar deze kamer leidde kwam naar me toe en gaf me een hand. "Hallo mijn naam is Helbor, ik ben je werkgever. Ik zal dit opfleuren voor je ik zal het gewoon simpel tegen je zeggen deze kamer is je Klantenkamer hier zul je je klanten ontvangen en zul je ze vergezellen. Kortom je zult seks hebben met hun. Ik kies wie er bij je in de kamer komt en wat ze kunnen verwachten. Dus als jij niet probeert te ontsnappen en gewoon doet wat er van je gevraagd wordt zal ik niet al te geweldadige mannen op je afsturen akkoord?"

Vroeg hij op een kalme en vriendelijke toon. Ik knikte alleen maar.

"Je eerste klant komt over 10 minuten hij is een normale klant dus je hoeft niet al te veel moeite te doen om hem te verleiden, hier is er een badkamer om je op te frissen en je aan te kleden in je outfit." hij wees naar een kleine deur in de hoek van de kamer.

"Als het voorbij is klop je op de deur en dan kom ik je halen en breng ik je naar je kamer. Heb je nog vragen?" Ik schudde m'n hoofd. "Oke dan succes." en hij verliet de kamer. Ik ging de badkamer binnen en vond daar rode op maat gemaakte lingerie ik trok het aan en probeerde m'n tranen in bedwang te houden. Ik vond een dooje met make-up ik deed wat rode lippenstift op en wat mascara.

Als ik niet beter wist zou ik mischien wel denken dat ik dit vaker had gedaan. Ik keek op de klok en zag dat de 10 minuten om waren. Ik ging op het bed zitten en ik wist niet zo goed wat ik moest doen of ik nou een pose moest aanemen of gewoon een blijven zitten. Toen zwaaide de deur open en verscheen er een kleine man in de deuropening hij zag er niet zo oud uit maar hij was zeker oud genoeg om m'n moeder te daten. Hij kwam dichter en bekeek me van top tot teen. Hij was niet lelijk voor een oude man. Hij begon zich uit te kleden en ging naast me zitten op het bed. Hij keek me aan en toen deed ik iets wat ik nooit van mezelf had verwacht. Ik nam de leiding en speelde de baas het was alsof er een heel ander personage me had overgenomen. Ik lachtte en liet hem zweten het was voorbij. Ik keek hoe hij zich terug aankleedde en me een paar honderd euro naar het hoofd wierp hij gaf me een vluchtige kus op de kaak en liep door deur. Ik voelde me walgelijk het liefst wou ik alles vergeten maar ik kon niet. Ik zag mezelf dingen doen die ik nooit had gezien. Ik walgde van mezelf. Ik wachtte even voor ik op de deur kloptte. Maar toen ik het deed kwam Helbor meteen binnen en begeleidde me naar buiten.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MeegenomenWhere stories live. Discover now