[ PART 1 ]
Naeun seorg perempuan yg berpindh dri luar negare dn dtg ke korea dn menyamar menjdi lelaki dn tinggl diasrama lelaki sekolhnye...tujuannye menyamar menjdi lelaki adlh kerane dier ingin mendekati lelaki yg disukainye yg bernme Jimin...Jimin adelh lelaki yg popular di skolh barunye...Jimin juge adelh kwn Naeun seblom Jimin menghlng..
Throwback 6 thn lps...
Naeun:Jimin!!!Jimin oppa...
Jimin:Hah!!nk ape??
Naeun:Sbnrnye naeun nk ckp sesuatu kat oppa...
Jimin:Ape??ckp arrh...
Naeun:Sbnrnye...sbnrnye...
Blom sempat Naeun menghabiskn ayatnye,tibe2 telefon Jimin berbunyi lgu No More Dream,nyanyian kumpuln BTS...
Jimin:Annyeonghaseyo,Jimin imnida...Hah??Omma kemalangan??baiklh sye dtg skrg...
Tnpe sempt berkate ape2 Jimin terus pergi meningglkn Naeun...Slps kejadian itu,Naeun langsung tidk mendengar ape2 berite psl Jimin...Jimin dikhabarkn pindh sekolh...Naeun berase sedih dn bertekad akn mencari Jimin apabila dier sudh besr...Thn 2020...skrg umur Naeun adlh 16 thun dn kini dier beljr di Universiti Korean...dier berpindh ke korea setelh ibubapa nye meninggl dunia akibat kemalangan...dier mempunyai seorg abg yg bernme Joong Ki...abgnye berade di Amerika kerane bekerja...
Hri pertme Naeun di skolh barunye...
Naeun atau nme lelaki nye Jongkook berase sedikit gementr...Naeun telh memotong rambutnye menjdi pendek seperti lelaki dn dier telh beljr membuat perwatakn dn care berjln seperti lelaki...
8:00pgi-Naeun dn Cikgu Kwang Soo melangkh msok ke kelas 4-1....
C.Kwang Soo:Baiklh sume,hri nie kite ade seorg peljr bru...sile memperkenlkn dri kamu..
Naeun:Annyeonghaseyo(Kate Naeun sambil membongkokkn badn)Jungkook imnida...
C.Kwang Soo:Baiklh Jungkook,kamu bleh duduk sblh Suzy...
Naeun:Arasseo Cikgu...Kamsahamnida...
Naeun pon melangkah ke tempat duduknye...
Suzy:Hye...Suzy imnida..
Naeun:Nae...Jungkook imnida...(Kate Naeun smbil membuat suare seperti lelaki)
(Alamak sebaik aku x terleps ckp nme aku Naeun...)Kate Naeun dlm hati..
Suzy:Ohh...muke awk nie mcm pompuan pon ade tpi comel...
Naeun:Ohh...hmm..
Tibe2 Naeun ternmpk Jimin yg duduk di tempt yg belakg sekali...dier duduk berseorgan...
Naeun:Jimin...(kate Naeun dgn perlahn)
Suzy:Awk pndg ape tu??(kate suzy smbil melihat kearh yg sme)ohh...awk pndg Jimin erk??klau awk nk thu,dier la pljr yg pling popular kat skolh nie sbb dier la yg pling hensem...tpi sjk dier msok skolh nie,x de sape prnh tngok dier senyum...sikap dier pon asyik dingin,tu sbb arr x de spe nk dekat ngn dier...tpi sye rse x lme lgi mesti awk plk yg popular...
Naeun:Hah!!!nape pulk??
Suzy:Ye la,setakat nie awk le lelaki yg pling comel kat skolh nie...cube awk tngok sekeliling,sume pndg awk...
Naeun pon pndg sekelilingnye...
Naeun:A'ah le...
Mslhnye aku nie pompuan,bknnye lelaki...kate naeun dlm hati...
Beberape minggu kemudian...
Naeun:Jimin!!!Jimin...Hajima!!!(kate Naeun smbil berlari mengejr Jimin yg terus berjln tnpe berhenti)
Smpai shaje Naeun di sblh jimin,naeun terus memegang lengan Jimin...
Naeun:Ya!!!Jimin,sye suruh awk berhenti kn...
Jimin:Sukati aku arr...hah!!kau nk ape pnggil2 aku nie Jungkook...
Naeun:Aku nk bgithu kau sesuatu nie...[BERSAMBUBG]
YOU ARE READING
I'm Yeoja,Not Namja
RandomNaeun seorg perempuan yg berpindh dri luar negare dn dtg ke korea dn menyamar menjdi lelaki dn tinggl diasrama lelaki sekolhnye...tujuannye menyamar menjdi lelaki adlh kerane dier ingin mendekati lelaki yg disukainye yg bernme Jimin...Jimin adelh...