[ EPISOD 5 ]
Keesokkn hrinye...Di tamn...
Jimin menunggu Naeun...
Sementare itu...Di pust membeli belh...
Naeun:Alamak,dh lmbt nie...hmm ape lgi yg blom beli lgi erk??rsenye sume dh beli...Rambut palsu ade,dress ade,make up ade...ok baik aku gi siap,dh lmbt dh nie...
Selesai bersiap,Naeun pon pergi ke tamn...
Naeun:Annyeonghaseyo...Nie Jimin kn??(kate naeun seolh2 dier sudh lme x jumpe Jimin)
Jimin pon menoleh apabile mendengar nmenye disebut..
Jimin:Aah,sye Jimin..Hmm...awk Naeun kn??
Naeun:Aah...Wah!!Lme x jumpe oppa kn??(tipu Naeun)
Jimin:Oppa pon dh lme x jumpe Naeun.Naeun pon dh mkin cntik skrg..
Naeun:Mne ade oppa..biase2 je...
Jimin:
Tibe2 Jimin teringat sesuatu...
Jimin:Ehh!!!Naeun mne Jungkook??
Naeun:Tdi Jungkook kate dier ade hal..(tipu Naeun lgi)
Jimin:Ohh..hmm..x pelh...Hmm Naeun,jom jln2..
Naeun:Ok...Jom...
Sejk dri hri itu,mereka pon slalu keluar bersme...Naeun pula skjp menyamar jdi lelaki,skjp jdi pompuan...ksian Naeun......Perkare tersebut berterusn sehinggelh suatu hri Joong Ki,abg Naeun mendpt thu bhawe adiknye,Naeun menyamar menjdi lelaki dn duduk di asrama lelaki...Slps mengetahui perkare itu,Joong Ki pon bergegas pergi ke Korea untuk berjumpe adiknye,Naeun...Di Restoran EXO LOVER...
Joong Ki:Naeun,nape kau menyamar jdi lelaki??
Naeun:Sbnrnye Naeun pon x nk tpi Naeun nk sentiase berade disisi Jimin oppa...
Joong Ki:Tpi kn ade byk lgi care lain...knape care nie jgk yg Naeun pilih??
Naeun:Enth le abg Joong Ki...Naeun buntu,care nie je yg Naeun dpt pikir..
Joong Ki:Hbis bile kamu nk bgithu perkare snbr dkt Jimin??
Naeun:X thu lh abg.Naeun x thu nk buat ape skrg abg Joong Ki..Ottoke??
Joong Ki:Sbnrnye abg nk jumpe Naeun ade sbb...
Naeun:Sbb ape abg??
Joong Ki:Abg nk Naeun ikot abg blik Amerika...
Naeun:Hah!!Naeun x nk...Naeun nk dduk sni dgn Jimin oppa...
Kate Naeun lalu beredar...
Joong Ki:X bleh nie...aku mesti bgithu Jimin perkare sbnr...Maafkn abg Naeun...abg terpkse...abg x bleh biarkn kamu terus menyamar seperti ini dn tinggl di asrama lelaki...(kate Joong Ki seorg diri)...Seminggu kemudian...
Di Restoran BTS LOVER...
Jimin:Annyeonghaseyo hyung...sorry lmbt...(kate Jimin smbil membongkokkn bdnnye)
Joong Ki:Annyeonghaseyo...hmm...x pe...silekn dduk...
Joong Ki pon menceritekn perkare sebnr kpd Jimin...Pda mulenye Jimin berase terkjut apabile dier mengetahui bahawe Jungkook adelh Naeun...Tpi setelh Joong Ki menerangkn perkare yg sbnr,brulh Jimin phm...Joong Ki memberithu bahawe dier ingin membawe Naeun pulng ke Amerika...pda mulenya,Jimin agak keberatn,tpi setelh Joong Ki memohon kpd Jimin untuk memujuk Naeun mengikutnye pulnv ke Amerika...brulh Jimin bersetuju...
Joong Ki:Tolong hyung tau Jimin...tolong suruh Naeun ikot hyung blik Amerika...
Jimin:Hmm...ok hyung...
Joong Ki:Gomawo Jimin...
Jimin:Cheonma...Keesokkn hrinnye...ketika Naeun pulng dri kels,dier ternmpk beg pakaiannye di luar bilik...Naeun pon bergegas ke biliknye...
Naeun:Knape kau letk beg pakaian aku kat luar nie??
Jimin:Aku dh tau perkare sbnr Naeun.Aku rse lbih baik kau ikot abg kau blik Amerika...
Naeun:X nk...aku nk dduk dkt sni ngn kau...
Jimin:X pyh...Pegi lh...abg kau dh tunggu dlm kete kat dpn Universiti nie..pegilh..
Naeun:Baiklh,aku akn pegi klau itu buat kau gembire...(kate Naeun lalu beredar)
Jimin:Aku x prnh gembire bile kau pegi Naeun...Aku sygkn kau,tpi aku terpkse...Maafkn aku Naeun...(kate Jimin smbil menangis di tepi pintu biliknye)10 thun kemudian...
Sejk Naeun pegi dri hidop Jimin,Jimin berase sungguh sedih dn dier sentiase berhrp bahawe dier akn berjumpe dgn Naeun lgi...Hidop nye juge sentiase bersedih sehinggelh suatu hri...Di Restoran IKON LOVER...
[ BERSAMBUNG ]
YOU ARE READING
I'm Yeoja,Not Namja
RandomNaeun seorg perempuan yg berpindh dri luar negare dn dtg ke korea dn menyamar menjdi lelaki dn tinggl diasrama lelaki sekolhnye...tujuannye menyamar menjdi lelaki adlh kerane dier ingin mendekati lelaki yg disukainye yg bernme Jimin...Jimin adelh...