[ EPISOD AKHIR ]
Di Restoran IKON LOVER...
Jimin sedg minum disudut yg agk tersorok...Sedg asyik dier minum,tibe2 dier ternmpk Naeun...
Jimin:Ehh!!tu mcm Naeun je...(kte Jimin seorg dri)
Apabile Jimin melihat Naeun melangkah kluar dri restoran tersebut,Jimin trus mengejar Naeun...
Jimin:Naeun!!Naeun!!!(jerit Jimin)Naeun tidk mendengar Jimin memanggilnye krane dier mamakai earphone smbil mendengar lgu Eyes,Nose,Lips nyanyian Tae Yang...
Ketika Naeun hendak melintas jln,dier tidak nmpk sebuah lori yg laju dtg kearhnye kerana dier leka mendengar lgu kesukaannye...Jimin yg melihat kjadian itu trus berlari kearh Naeun dn Jimin menolak Naeun ke tepi...Akibatnye Jimin dilanggr lori tersebut...Org ramai mule mendekati mereke...Jimin dn Naeun dibawe ke hospital...Di Hospital...
Naeun yg bru tersedr dri pengsan memanggil nme Jimin...Dier thu Jimin yg menyelamatknnye keranw sblom dier pengsan,dier sempt melihat wajah Jimin...
Naeun:Jimin...Jimin oppa...(jerit Naeun)
Joong Ki:Naeun,kau dh sedr??Bguslh...risau abg tdi..
Naeun:Joong Ki oppa,mne Jimin??Jimin mne??Dier x ape2 kn?Naeun nk jumpe dier...Mne Jimin??(kate Jimin smbil menangis)
Joong Ki:Jimin,Jimin...dier...Jimin dier...(kate Joong Ki tergagp-gagp)5 thun kemudian...
Di Tepi Pantai...
Naeun:Oppa...Oppa thu x Naeun cintekn oppa??Naeun sygkn Jimin oppa sgt2...(kate Naeun smbil menangis)...Saranghae oppa Jimin...(jerit Naeun sekuat hati)...
Tibe2 Naeun terase bdnnye dipeluk dri belakang...
Jimin:Syg...knape jerit2 nie??oppa thu Naeun sygkn oppa...(kate Jimin smbil buat muke comel)
Naeun:Aigoo!!comelnye husband Naeun nie..Ala...tdi tu sje je...Naeun luahkn perasaan...Ehh!!mne Manse ngn Minguk??
Manse:Kiteorg kat sni arr omma...appa...
Minguk:Sinilh appa,omma...tngok kiteorg buat istane pasir...
Jimin and Naeun pon pergi kearh ank kembar mereka yg berusia 4 thun...Kini mereka hidop bhagie buat selame-lamenye...THROWBACK...
Naeun:Jimin ape Joong Ki oppa??
Joong Ki:Jimin pegi jumpe doktor jap amik ubat...Mse Jimin tolak Naeun kat tepi Jimin x sempat elak,pstu lori tu langgr Jimin.Sebaik x de ape,cume tngn belh kiri Jimin patah...
Naeun:Ohh!!ksian Jimin oppa...
Tibe2 Jimin msok ke dlm bilik Naeun...
Naeun:Jimin oppa!!(kate Naeun lalu bangun dri katilnye dn memeluk Jimin dgn kuat)
Jimin:Arhh!!jgn peluk kuat sgt,tgn oppa bru kene simen nie...(kate Jimin smbil buat muke sedih)
Naeun:Mianhae oppa,Naeun x prsn...
Jimin:X pe...Naeun,oppa rindu sgt2 kat Naeun...Maafkn oppa...
Naeun:X pe oppa...lupekn kish lme,kite bkk buku bru ok??
Jimin:Ok..Gomawo Naeun..Saranghae.
Naeun:Saranghae to oppa...
Beberape buln kemudian mereke pon berkahwin dn mereka dikurniakn 2 org cahaye mate iaitu Manse dn Minguk...2 org kembr yg sgt comel...Mereke hidop bhagie selame-lamenye...[ TAMAT ]
Joong Ki:Ehh!!Aku cmner??
Hyun Sera:Sorry,lupe pulk psl Joong Ki..HiHi...Abg Naeun pule iaitu Joong Ki berkahwin dgn Song Ji Hyo...perempuan kacukn Korean-Malaysia... dn dikurniakn 10 org cahaye mate dn hidop bhagie selame-lamenye...
Joong Ki:Mak aii!!byknye ank aku[ TAMAT ]
#SORRY KLAU X BEST...
#SORRY KLAU BYUNTAE...
#ABAIKN KLAU ADE TYPO...
YOU ARE READING
I'm Yeoja,Not Namja
RandomNaeun seorg perempuan yg berpindh dri luar negare dn dtg ke korea dn menyamar menjdi lelaki dn tinggl diasrama lelaki sekolhnye...tujuannye menyamar menjdi lelaki adlh kerane dier ingin mendekati lelaki yg disukainye yg bernme Jimin...Jimin adelh...