I'm Yeoja,Not Namja

388 32 0
                                    

[ EPISOD 2 ]

Naeun:Aku nk bgthu kau sesuatu nie...
Jimin:Hah!!!ape??ckp arrhh...
Tibe2...
Hanbin:Jungkook!!!Jungkook hyung...
Naeun:Hah??nk ape Hanbin??
Hanbin:C.Kwang Soo nk jumpe hyung kat blik guru skrg jgk...
Naeun:Arasseo...Kamsahamnida Hanbin...
Hanbin pon beredar...
Naeun:Karrhh Jimin...Aku nk gi jumpe C.Kwang Soo jap...
Jimin:Arasseo...Annyeong...

DI BILIK C.KWANG SOO...

C.Kwang Soo:Jungkook...sye ade sesuatu nk ckp ngn awk...
Naeun:Ye cikgu,ckp le.
C.Kwang Soo:Hri tu kamu ade mohon nk dduk asrama kn?
Naeun:Ye,sye dpt ke cikgu??
C.Kwang Soo:Kamu bernasib baik kerane ade seorg peljr akn berpindh kesekolh lain...jdi dier x akn duduk di asrama lgi...jdi kamu akn duduk dibiliknye...tetapi kamu berkongsi blik tau...
Naeun:Hah!!!Kongsi bilik??ngn sape cikgu??(alamk mcm mne nie??Ottoke??)kate naeun didlm hati..
C.Kwang Soo:Kamu akn berkongsi bilik ngn Jimin,bdk yg popular tu...kamu pon popular kn?oklh tu duduk dlm bilik yg sme..
Naeun:Hmm...Arasseo cikgu...Kamsahamnida...(kate naeun smbil membongkokkn sedikit bdn)

Beberape hri kemudian...

Naeun:Annyeonghaseyo Jimin...skrg kite tinggl sebilik...
Jimin:Hmm...
Tibe2 Jimin membuke bajunye...
Naeun:Omo!!!ape kau buat nie Jimin??kate Naeun smbil memusingkn bdnnye menghadap dinding...
Jimin:Hah!!ape yg aku buat??
Naeun:Ape yg kau buat??Yg kau bukk bju tu knape??
Jimin:Aku nk mndi arr...ishh!!kau nie lelaki sesame lelaki x pe...bkn nye kau tu pompuan pon...
Naeun:Aku pompuan le bongok(kate naeun dlm hati)
Tibe2 Jimin dtg mendekati Naeun...Naeun yg berase x selesa trus memusingkn bdnnye...
Naeun:Kau buat ape nie??
Jimin mkin mendekati Naeun...smpai shaje Jimin dihadapn Naeun,Jimin pon mengambil tualanye yg tergantung diats dinding di belakg Naeun...
Jimin:Yg kau nie apehal jungkook??keras je kat situ aku tngok..
Naeun:Hah!!mne ade aku keras...
Jimin:Ke kau pikir aku nk buat sesuatu kat kau??(kate jimin smbil tersenyum jht)
Naeun:Ehhh!!mne ade...
Jimin:Ish kau nie,otak kotor btol,aku nk amik tuale nie je...aku pon thu le halal haram...lgi satu aku bkn GAY ok...
Naeun:Dh2...kau gi mndi arr.. busuk btol aku bau...
Jimin:Busuk??(Kate Jimin smbil Bau badnnye sendiri)...ishh kau nie...aku bau wangi je.dh arr,aku nk gi mndi...cau dulu...kbye...
Naeun:Hmm...dh Kha...Kha...Khagora...

Sedng Naeun baring diats tilam,dier teringatkn sesuatu...
Naeun:Hhmm...tdi time Jimin bukk bju,aku ade ternmpk ABS dier le..wahh!!!x sangke dier dh ade abs skrg...time kecik kering je...Ehh apelh aku nie..bleh pulk pikir psl abs dier
Tibe2...
Jimin:Hah!!!kau mengumpat aku erk??tdi aku ade dengar kau sebut nme aku.
Naeun:Ehh mne ade...kate naeun smbil pergi keluar dri bilik tersebut...
Naeun:Jimin...aku kuar jap tau...bye...jerit naeun dri luar...
Jimin:Ok...Apelh Jungkook nie.dh le comel pastu lwk pulk tu...ehh asl aku ckp mcm nie??x mungkin aku Gay...arrhh...buat ape aku pikir psl dier...(ckp jimin sorg2)

Di Taman....

Naeu:Hmm...Jimin,kau dh byk berubah...dulu kau slalu bergurau dgn aku...

Tibe2...beberape org lelaki menghampiri Naeun...
Jackson:Ehh!!kau Jungkook kn??bdk yg populr tu kn??x de larrh hensem sgt,setakat comel tu ade arr...tpi muke kau mcm pompuan pon ade...
Sehun:Nape kau duduk sorg2 nie??x de kwn erk??x pe,kiteorg bleh jdi kwn kau....
Naeun:Korg x tido lgi ke??dh mlm nie...
Kai:x arrhh....kiteorg sume ade latihan bola sepak...
Bobby:A'ah...kat padang tu..dpn tu je.(kate bobby smbil menunjuk kearh padng yg terletak tidk jauh dri taman tersebut)
Gi Kwang:Klau kau ade mse...jom le join skali main bola...lelaki klau x reti main bola buat malu je...
Naeun:Hmm...lain kli lah nye aku join...aku nk blik nie..kbye korg...jumpe kat skolh esk...

Keesokknnye Di Sekolh...

Bobby,Jackson,Kai,Gi Kwang,sehun dtg ke kels Naeun..
Bobby:What up bro.
Naeun:ok je...korg x gi mkn ke??
Sehun:X
Gi Kwang:Kjap lgi kels renang kn??
Kai:A'ah
Jackson:arrhh naeun,kiteorg cau dulu sbb jap gi kels renang...
Naeun:Ohh...ok
Setelah mereke beredar....
Naeun:Kls renang??x penh dengar pon,nie mesti pengetua buat kls bru nie..alamak cmne nie??

Kelas Renang....

C.Haha:Hah!!!Jungkook,npe kamu x tukr bju lgi??
Naeun:kene bukk bju ke cikgu??
C.Haha:Yelh,yg kamu tkot nie knape??kmu tu lelaki bkn pompuan...
Naeun:Erkk...Sbnrnye cikgu....sye...

[BERSAMBUNG]

I'm Yeoja,Not NamjaWhere stories live. Discover now