[ EPISOD 3 ]
Naeun:Erkk...sbnrnye cikgu...sye...mmg x bleh kene air cikgu...sbb nnti sye jdi sawan...
C.Haha:Hah!!seumur hidop cikgu,cikgu x prnh dengar pon klau kene air bleh sawan...hbis tu kamu mndi cmne??
Naeun:Mndi x pe cikgu...
C.Haha:Sukati kamu le...dh pegi dduk tepi...
Naeun:Baik cikgu...Kamsahamnida(kate naeun smbil membongkokkn sedikit bdnnye)Seminggu kemudian...
Di kels 4-1...
Waktu rehat...Naeun:Arhh!!!bosnnye...mne dierog nie??kate rehat nk jumpe??
Tibe2...Hanbin dtg kearh
Hanbin:Annyeonghaseyo Hyung...
Naeun:Annyeonghaseyo...ehh hanbin,bagosle kau dtg,Hyung tgh bosn nie...
Hanbin:Ehh...Mne kwn2 hyung??
Naeun:Enth le...
Bobby:Hah!!!mengumpat kiteorg erk??
Naeun:Ehh...bile mse korg smpai nie??
Kai:bru je...
Naeun:Hah!!!Hanbin,knlkn nie kwn hyung...yg nie Bobby,Sehun,Gi Kwang,Jackson and yg nie Kai(kate Naeun smbil menunjuk ke arh kwn2 nye itu)...Hah!!!korg yg nie pulk Hanbin...adik angkat aku...
Jackson:Ehh...Jungkook,sejak bile kau ade adik angkat nie??
Sehun:Enth,kau x bgithu kiteorg pon...
Naeun:Ala...rilex le...dier jdi adik angkat aku sejk dier ajar aku main bola sepk le...hri tu kn korg ade ajk aku main bola sepk,tpi aku x nk sbb time tu aku x thu main bola sepk...esknye aku gi jumpe Hanbin,Hanbin kate dier bleh tolong aku,hah!!sejk tu le aku lantik dier jdi pembantu aku + adik angkat aku...kn hanbin??
Hanbin:A'ah...
Gi Kwang:Karrh tu..klau mcm tu petang nie kite jumpe dekt pdng...lwn bola sepk jom...
Bobby:Ok..ape mcm Jungkook??ade brani??
Naeun:Ok.tpi hanbin pon ikot tau..
Kai:ok..klau mcm tu kiteorg cau dlu nk bgithu bdk2 lain..jumpe petg nie ok sume...
Naeum & Hanbin:Ok...Petg itu...Di padng...
Sume berkumpul di padang...
Jackson:Naeun...kite ade mslh le..
Naeun:Hah!!mslh pe??
Kai:Bdk2 x cukp..
Naeun:Hmm...x pelh.kite main dgn yg ade je lh..
Bobby:ok...klau mcm tu satu team ade 6 org..ok??
Naeun:Ok..Team Naeun:Hanbin,Jackson,Gd,D.O,Baekhyun...
Team Kai:Gi Kwang,Bobby,Sehun,Tae Yang,Kris,Chanyeol
Separuh mse pertame dimenangi oleh kumpuln Kai,mnekale separuhn mse ke2 dimenangi oleh kumpuln Naeun...
Pusingan Penentuan....
Wisel berbunyi menandekn permainn bermule...D.O membawe bola...
Hanbin:D.o bgi aku...
D.o pon menendang bola kearh Hanbin...Hanbin membawe bola ke tgh padang dn memberi bola tersebut kpd baekhyun,ketike baekhyun sedng menendag bola,Kai telh meramps bola tersebut dn terus membawe bola tersebuat ke dpn pintu gol...Kai menendang bola tersebut dn....Gd dapt menangkp bola tersebut dgn kemas...10 mint kemudian...kumpuln Kai telh mendpt 2 mate,begitu juge dgn kumpuln Naeun...3 minit terakhir...kris telh berjye menjaringkn gol..akhirnye kumpuln Kai meng dlm pertandingan bola tersebut...
Naeun:Ala...dh klh...
Kai:Rilex le Naeun..lain kli kite lwn lgi ok??
Naeun:Hmm...Tibe2 Jimin dtg Menghampiri Naeun....
Jimin:Jungkook ikot aku jap...(kate Jimin sambil menarik tgn Naeun)
Di Tamn....
Naeun:Kau nk ape trik2 aku nie??
Jimin:Kau x yah berlakon lgi le Jungkook...aku dh thu dh,x yah nk menipu lgi...
Naeun:(x kn dier dh thu aku nie pompuan??tpi sape yg bgithu??)kate naeun didlm hati..
Jimin:Asl senyap?tkot??
Naeun:Ape yg aku menipu nie??
Jimin:Kau sbnrnye....[ BERSAMBUNG ]
YOU ARE READING
I'm Yeoja,Not Namja
RandomNaeun seorg perempuan yg berpindh dri luar negare dn dtg ke korea dn menyamar menjdi lelaki dn tinggl diasrama lelaki sekolhnye...tujuannye menyamar menjdi lelaki adlh kerane dier ingin mendekati lelaki yg disukainye yg bernme Jimin...Jimin adelh...