Kapitel 15

628 11 5
                                    

Jessicas Pov

Idag ska jag träffa Liam kl 13. Jag klev upp från min säng och gick direkt till badrummet. Jag hade inte tvättat bort mitt smink från igår så jag såg ut som ett spöke. Jag tog min ansiktstvätt och ja tvätta ansiktet. Jag tog en dusch och när jag kom ut så var kl redan 12.00. Jag tog på mig ett par högmidjade shorts och en magtröja med en elefant på och sen bara en stickad kofta (kolla bild) Jag satte upp mitt hår i en toffs (inte som det är på bilden utan bara en hög toffs haha) och sen så sminka jag mig lite lätt. Jag gick ner och jag tog kvarg som frukost bara, sen var klockan 12.50 och jag behövde gå nu. Jag satte på mig mina vita converse och gick ut. Vi hade bestämt att mötas vid espresso house. När jag väl kom fram till espresso house så stod Liam redan där. 

-Hej, sa jag och krama honom

-Hej, sa han tillbaka och krama såklart tillbaka.

Vi valde att gå in på espresso house och jag valde att beställa en frapino cookies and creame. Liam beställde samma sak och sen så gick vi och satte oss vid ett bord. 

-Såå, sa Liam

-Varför kysste du mig, sa jag 

-Ehm för att jag gillar dig, sa han

-Men om du verkligen hade gillat mig hade du inte kysst en annan tjej, sa jag

-Jag vet förlåt men snälla kan vi inte börja om från början, sa han

-Jag vet inte, sa jag

-Snälla jag lovar och förbättra mig

Jag såg på honom att han inte ljög så jag tänker faktiskt ge honom en chans.

-Okej då, sa jag

---------------------------------------------------

LÄS OM DU VILL HA EN ROLL

Okej kolla hahaha i förra kapitlet så sa jag att något skulle hända och det var ju detta men det kommer hända mer saker och så haha MEN jag tänkte att hon måste ju ha några tjejkompisar också och inte bara killar ju så tänkte att jag ska lotta ut säger man så hahaha men iaf kika mig eller skicka en dm på instagram eller skriv på meddelande här om ni vill ha en roll här. Jag vill ha 2 tjejer haha men jag kommer lotta ut om 1 vecka och om jag inte får något så kommer detta inte hända haha. 

1. Skriv vilket namn du vill ha

2. Vilken av magcon killarna du vill ha (skriver vilka ni kan välja mellan där nere)

3. Hur gammal din roll ska vara

4. Hur du vill se ut.

Jag kommer lotta ut genom att skriva ner namn och lägga i en burk och sen ta upp 2 st men jag har ingen youtube eller något så jag kommer inte visa hur jag gör men jag LOVAR att inte fuska.

Dom killarna som är lediga är: Jack J, Shawn, Carter, Hayes, Nash, Matt och Taylor

Hahaha sen så är det bara Jack G som har Madison  och det är dom som är med i just denna bok men aa

Kik: Jassemichajengelin

Instagram: Jasminemichajengelin

Så hoppas någon vill va med :D


Shawn Mendes lillasysterWhere stories live. Discover now