JAG HAR INTE LÄST IGENOM DETTA KAPITEL SÅ BER OM URSÄKT OM DET BLIR KONSTIGT NÅGONSTANS😂😑
Jessicas PovVi gick upp på mitt rum och aa snacka lite å så.
-Hallå Julia va hände med dig tidigare hahah du lyssnade ju inte hahaha, Sa jag
-Ehm joo jag tänkte på att Shawn va ganska söt, svarar hon.
-Euwwwww, är det ända jag svarar
-Jag tycker Nash e ganska söt, säger Almina lite efter
-Omg not another lovebird, säger jag efter hahahaha
-Vi borde gå ner till dom, säger Almina
-Nej, svarar jag på en gång
-Ja, säger Julia efter mig
-2 mot 1 nu måste vi, säger Almina
-Men ughhh måste vi, säger jag
-Japp upp med dig nu, säger Julia
------------------------------------------------
Kolla vilka som kommer nu, säger Nash
-Aa några lovebirds ville till sina killar, säger jag och kollar på tjejerna medans jag garvar å ser att dom skäms sönder hahahaha.
Killarna bara skrattar åt dom.
-Men vilka var killarna da, frågar Matt ba för att få dom att skämmas ännu mer (fatta att detta e skämt inge taskigt no no)
-Nash å Shawn, svarar jag skrattandes medans jag märker att Shawn å Nash också blir generade.
Jag börjar garva ännu mer så tillslut måste jag lägga mig ner på golvet. Cam kommer och börjar kittla mig.
-Ahhhh Cam hahahhaha sluta, skriker jag. Tillslut så slutar han och bär upp mig så jag sitter i hans knä.
-Ni kan också sätta er säger jag till tjejerna som står som mongos å då satte dom sig ner bredvid their guys ifall man säger så.
Julias Pov
Jag visste inte att du gillade mig, viskar Shawn i mitt öra. Jag bara kollade på honom me stora ögon och sen kollade jag ner
-Det är lugnt för jag gillar dig me, viskar han igen och tar upp mitt huvud. Jag ba kollade på honom glatt.
Jessicas Pov
Jag ser hur Shawn viskar något i Julias öra och sen kollar hon ner å sen viskar han något igen å sen tar han upp hennes huvud å båda ler mot varandra.
-Så hur går det med Liam, hör jag Almina säga. Jag bara kolla argt på Almina eftersom Shawn inte kunde få veta detta.
-Med Liam?, hör jag Shawn säga
-Ehm jaa.... Vi e typ ihop igen, säger jag
-Vadå du e ihop me honom? han va otrogen mot dig å du tar tillbaka honom. När hände detta?, säger Shawn lite halv surt.
-Men alla förtjänar en andra chans å det hände när ni var iväg med magcon, svarar jag surt tillbaks.
- MEN INTE LIAM! , skriker Shawn. Jag blev tyst e tag å kollade ner i marken.
-Du måste göra slut me honom, mumlar Shawn
-Tror du jag hör dig när du mumlar eller säger jag ganska högt
-Du måste göra slut me honom, säger han högre
-Vadå ska jag säga vi måste göra slut för min bror vill inte att vi ska va ihop eller vadå, säger surt
-JAAA!, svarar han
-DET HÄR VA DÄRFÖR JAG INTE VILLE ATT DU SKULLE FÅ VETA FÖR JAG VISSTE ATT DU SKULLE BLI SÅHÄR!, skriker jag till honom. Tillslut ställer jag mig upp och sätter på mina skor och går ut. Jag sätter mig på en gunga i en park lite längre bort. Eftersom det är kväll nu så va det ganska kallt. Någon sätter sig på gungan bredvid mig så jag kollar dit. Där sitter Cameron.
-Hej, säger han
-Hej, svarar jag
-Fryser du?, frågar han
-Nää, svarar jag även fast jag gör det hahahaha
-Jag ser ju att du gör det, säger han och ger mig hans hoodie. Jag satte på mig den och kollar på honom igen.
-Jag trodde du gillade mig eftersom du kysste mig förut när det som hände vid poolen, säger han och kollar ner.
-Jag gör det men, säger jag men blir avbruten
-Men du gillar någon annan, jag fattar
-Nejj asså ni åkte iväg å jag vet inte ens om jag gillar Liam och för jag gillar dig men jag gillar Liam men asså jag vet inte, mumlar jag när jag blir avbruten igen. Cam kysste mig...
-Ehm förlåt du babblade så jag behövde få tyst på dig, säger han
-Det är lugnt nu e de iaf lika mellan oss jag gjorde först å nu gjorde du skrattar jag.
-Kom vi går hem nu, säger han
-Visst men vi får inte berätta vad som hände här för någon, säger jag
-Okey, svarar han glatt å tar min hand.
---------------------------------------------------------------------------------------
Omg det har tagit fett lång tid att skriva detta kapitel eftersom jag inte har några idéer men det blev iaf ett kapitel whoooo. Iaf jag tycker denna bok e lite cringe men ja gör detta för er hahahah aja ha så trevligt så ska jag skriva ett till kapitel om några andra dagar. Det känns så skumt å skriva när folk kysser varandra å så jag tycker de känns skumt ba hahahaha😂😂 JUSTE jag har glömt å säga att det finns en engelsk version inte klar men håller på att skrivas av denna bok om ni vill läsa den så har min kompis " Magconmendes4ever " gjort den så sök på henne eller kolla vilka jag följer så ni kan läsa den också. Å en sak till jag menar inget dåligt till Almina hoppas ni fattar va ja menar aja Puss å kram bye bye :))
YOU ARE READING
Shawn Mendes lillasyster
FanfictionJessica är Shawn Mendes lillasyster. Vad händer när hon träffar Magcon? Blir hon kär eller stannar hon hos sin pojkvän som har varit otrogen mot henne. Följer Jessica med på magcon när Shawn får reda på att hon kan sjunga eller väljer hon och stanna...