Jessicas Pov
-Jag ska bara fixa mig lite innan vi går, säger jag. J & G bara nickar. Jag går upp till mitt rum och kollar vad jag ska ha på mig. Jag har ju redan på mig en stickad tröja å så men jag vill ändra nu när jag ska till stan. Jag sätter på mig en grå tröja och svarta jeans som har hål på knäna. Jag sminkar mig lite ba me eyeliner mascara sånt skit nivet. Jag tar min jeans jacka och går ner. Jag sätter på mig mina adidas skor och är redo att gå. (outfit)
-Är ni redo, säger jag till Jack och Jack som precis har tagit på sig sina ytterkläder. Båda nickar. Vi går till stan eftersom det fortfarande ligger nära hahaha. När vi kommer till cheesecake factory så är kl 12.28 så precis i tid. Saga står redan där. Hon har på sig vita jeans med en vit adidas tröja och en grå typ kofta. (outfit)
-Heeej, säger Saga och kramar mig
-Heej, svarar jag och kramar tbx.
-Jag hade några här som tvingade mig att ta med dom hahahha hoppas det är okej, säger jag direkt efter kramen
-Hahahhaha klart det är okej, säger hon.
-Hej Saga, säger Saga och skakar hand med båda. Jack och Jack sa ju också sitt namn å vad Saga ska kalla dom hahahaha..
-Ska vi gå till starbucks, säger jag och Saga nickar.
-Jack & Jack, kom nu säger jag till dom för dom står ba och kollar på Saga. Dom gör en ursäktande blick och går bakom oss. När vi kommer fram så beställer vi det vi ska ha och sen sätter oss vid en soffgrej.
-Så va hände att ni flytta tbx, säger jag till Saga
-Mamma bytte jobb igen så vi flyttade tbx hit, säger Saga
-Hahahaha okej förresten hur mår alla? (alla = hennes familj),
-Jo det är väll bara bra alla lever iaf , säger Saga och skrattar
-Hahaha jo det är ju huvudsaken, säger jag
-Hur mår Shawn? frågar Saga
-Det är väll bara bra han är som han brukar vara överbeskyddande, säger jag och skrattar. Saga bara skrattar.
-Jessie jag måste ta och röra mig, säger Saga typ 1h senare
-Hahahaha aa vi måste också börja gå nu, säger jag. Vi ställer oss upp och kramar varandra och går.
---------------
Förlåt för seg uppdatering har faktist ingen annan ursäkt än att jag inte har pallat uppdatera men jag ska försöka bli bättre på de hahhahaa jag vet att jag säger det varje gång men jaja hahhaa. Hoppas ni gillar detta kapitlet :))))
KAMU SEDANG MEMBACA
Shawn Mendes lillasyster
Fiksi PenggemarJessica är Shawn Mendes lillasyster. Vad händer när hon träffar Magcon? Blir hon kär eller stannar hon hos sin pojkvän som har varit otrogen mot henne. Följer Jessica med på magcon när Shawn får reda på att hon kan sjunga eller väljer hon och stanna...