Kapitel 24

368 9 0
                                    

INTE LÄST IGENOM KAPITLET. 

SAMMA KVÄLL NÅGRA MINUTER TIDIGARE

Alminas Pov

-Ska vi gå någonstans, säger Nash till mig

-Visst, svarar jag och vi börjar gå mot utgången. 

-Ska vi gå till den där parken där borta? säger Nash och jag nickar som svar. Vi sätter oss på gungorna och tittar på varandra.

-Asså sen första dagen jag såg dig så tycker jag att du är sjukt fin och snäll tjej, säger Nash till mig

-Hahahaha jag tycker det samma om dig, svarar jag och skrattar lite. Nash lutar sig fram och kysser mig och jag kysser tillbaka. Vi avbryter och tittar på varandra och skrattar.

-Ska vi gå hem, säger Nash och jag nickar som svar.

"NÄR JESSICA SA ATT JULA SKULLE TA HEM SHAWN" DETTA HÄNDER PÅ VÄGEN HEM

Julias Pov

-Shawn kom, säger jag och börjar dra med honom hem till Jessica och Shawn. 

-Julia, säger Shawn

-Ja Shawn, svarar jag halvt utmattad eftersom jag har hans arm runt mina axlar så han inte ska ramla å det är tungt hahahha.

-Jag gillar dig, säger Shawn

-Shawn due full du säger bara saker du inte menar just nu, svarar jag 

-Nej asså jag har gillat dig ända sen vi var små, säger han och stannar så jag nästan ramlar fram eftersom jag har honom runt mig. Jag stannar och kollar upp på honom. Han tar tag i min haka och drar in mig i en lång kyss. Vi drar ifrån efter en stund och bara tittar på varandra. 

-Kom vi borde fortsätta hem säger jag, och tar tag i honom och lägger han arm runt mig igen.

---------------------------------

Okej guys detta var bara ett sånt här kapitel där ni får se lite om Almina och Nash å sen Shawn å Julia hur dom blir ihop typ. Nu måste jag göra såhär för att kunna få ett slut så måste jag utesluta Almina och Julia å med det menar jag inte ta bort dom helt utan att jag kommer inte skriva ifrån deras perspektiv och dom kommer inte va med lika mycket och så. Hoppas det är okej men det är bara så jag ska kunna avsluta denna bok någon gång. 

Shawn Mendes lillasysterWhere stories live. Discover now