Kapitel 29

329 5 1
                                    

OKEJ KOLLA JAG PALLAR INTE MER SÅ DETTA ÄR DET NÄST SISTA KAPITLET SORRY OKEJ KAPITEL 30 KOMMER VA SISTA SÅ JAG TROR KANSKE DOM HÄR KOMMER VA LITE LÄNGRE 

Å JAG HAR INTE LÄST IGENOM DETTA KAPITEL HELLER HAHAHA

NÄSTA DAG

Jessicas Pov 

Idag ska Saga kommer över för att typ ha sleepover å träffa Shawn å grejer hahaha. Klockan var just nu 11.25 så jag ska börja fixa mig nu tror ja. Saga kommer kl 13 så då ska vi typ gå handla godis å sånt. Jag går och tar en dusch för jag känner för det hahaha. När jag kommer ut tar jag på mig ett par jeans ett vitt linne och en stickad kofta. (outfit)

Jag plattade ba mitt hår och typ sminkade ba mig me mascara å fyllde i mina ögonbryn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag plattade ba mitt hår och typ sminkade ba mig me mascara å fyllde i mina ögonbryn. Nu var klockan 12.30 så jag satte på mig en klocka och några armband (också på bilden hahaa) 

*HOPPAR LITE NU*

Nu var kl 56 å de plingade på dörren. Jag sprang ner för trappan och öppnar dörren. Där står Saga lika fin som alltid (hahhahah kompis sätt människor).

-Hej, säger Saga och kramar mig

-Heeeeej, säger jag och kramar henne tbx. 

-SAGA, hör jag hur 3 personer skriker. (det förväntade ni er inte va 3 personer hahahhaha okej jae skum ja vet nu fortsätter vi)

Jag vänder mig om och kollar vem de va som skrek de va Jack, Jack å Shawn. 

-Va håller ni på med, säger Shawn å kollar på dom konstigt. Ja ba skrattar å Shawn går och kramar Saga å hon kramar tbx. 

-Omg va längesen, Säger Shawn

-Hahahahaha verkligen, Säger Saga

-Jaja ska vi gå, säger jag och avbryter dom

-Hahahaha visst säger Saga 

Jag sätter på mina vita vans (jag vet inte va de e för skor på bilden hahaha) och sen går vi.

-Hallå gillar du någon av Jack å Jack, frågar jag när vi har kommit en bit på vägen. 

-Hahahaha ja vet typ inte dåra, säger hon lite misstänksamt.

-Nää ba undrar, säger jag och kollar ner i marken

-Jag känner igen den där minen du har något mer att säga eller hur, säger Saga å stannar upp.

-Nää, säger jag och fortsätter går

-Jessica sluta ljug och säg va de e, säger hon och ställer sig framför mig.

-Hahaahaha okej kolla igår, säger jag

-Igår vadå

-Jo när vi gick hem efter att ha vi hade träffat dig då så fråga jag G & J ifall dom gillade dig och båda sa jag ja men ja vet inte gillar du någon av dom hahahaha, säger jag

-Asså ja vet inte ja gillar typ båda eller något ahahaha, säger hon

-Snacka med dom när vi kommer hem eller något hahahaa, säger jag och Saga nickar. VI kommer fram till affären å köper typ cola, chips, CHOKLAD ( de e viktigast hahaha) å godis hahaha. VI betalar å går hem. Vi bestämmer att vi ska kolla film. När vi står å snackar om vad vi ska se så kommer Jack & Jack in i vardagsrummet. 

-Ehh Saga kan vi få prata me dig, säger J

-Visst, säger hon

-Jag går å kollar ifall dom andra också vill kolla på film, säger jag å mimar lycka till.,, till Saga hahaha (gjorde ba så för att det inte skulle bli "till till" om ni ens fattade va ja mena hahha)

Vill ni kolla på film säger jag till killarna som sitter å spelar på övervåningen alla ba visst. Alla började går ner när Cam tar tag i min hand.

Sagas Pov

-Saga kolla asså båda vi gillar dig och det är skumt för vi har typ precis träffat dig hahaha men vi vill att du ska bestämma dig för en av oss, Säger G

-Asså kolla jag vet inte, säger jag och det blir tyst ett litet tag.

--------------------------

Ahhhh nästa e sista kapitlet omg hahaha. Iaf kommentera gärna ifall ni vill att jag ska göra en annan sån här men det KANSKE kommer hända de e väldigt jobbigt för ja hr ganska mycket i skolan å grejer de e därför jag måste få slut på denna för 1 den har pågått för länge 2 jag har för mycket att hinna med. Aja hoppas mi gillade detta kapitel Puss å kram. 

Shawn Mendes lillasysterWhere stories live. Discover now