Yağmur yağmaya başlamıştı.Hava oldukça kararmıştı.Annem ve babam yatmak için hazırlanıyordu. 10 dakika sonra ayaklandım.Üzerime pek fena olmayan bir tişört ve yırtık bir kot pantolon giydim.Elime kısa bir çanta aldım.Oraya gittiğimde zaferimin kötü görünmesini istemezdim.Yavaşça odamın kapısını araladım.Annem banyodan çıkıyordu.Kapıyı aynı yavaşlıkla itikledim.Bir hamlede telefonumun sesini kısıp kapıyı yeniden açtım.Annem içeriye girmişti.Valiz büyüklüğündeki çantayı kapıdan geçirip koridora daldım.Merdivenlerden inmeye başladım.Kapıyı aralayıp dışarı çıktım.Çıkmadan önce elime bir şemsiye aldım.Hava daha da yağıyordu.Garajdan annemin iki kişilik arabasına atladım.Anahtarı deliğe sokup kontağı çalıştırdım.Belediye binasının yanındaki işlek caddede bulunan Madiline Parkı'na sürdüm.Cadde parıl parıl renkli ışıklarını yakmıştı.20 dakikada Madiline Parkı'ndaydım.Bembeyaz bir ışık yemyeşil çimenleri aydınlatırken arabadan indim.Austin'in sarı saçları ve ışıldak mavi gözlerini görünce koşarak yanına gitmek istedim.Ama bu pek mümkün olmayacaktı.Çünkü Austin yalnız değildi.Bella orada tüm güzelliğiyle Austin'e bakıyordu.Bu bakışma pek uzun sürmedi.Austin'in Bella'nın dudaklarına yapıştığı o anı hiç unutmayacağım.Bellanın çantası anında yere düştü.Sarı çizmelerinden biri ayağa kalkıp Bella'nın hoş bacaklarını ortaya çıkarmıştı.Austin başta hoşlanmasa da Bella'nın güzelliğine sonunda o da kapılmıştı.Bella'nın kızıla çalan saçları sallanırken Austin kendini çekti.Bella sertçe yere düştü.Austin'in deniz mavisi gözleri yaşlara bulandı.Şemsiyem elimden düşmüştü.Saçlarım olabildiğince ıslanmıştı.Önüme bakmadan koşmaya başladım.Gözlerim dolmuştu.Arabaya bindim.Garaja döndüm.Bu ilkti ve sondu.Gözlerimi silip kapıyı açtım.Kontağı kapatıp eve girdim.Yağmur dinmişti.Kapıyı açıp içeri daldım.Annemlere fark ettirmeden odaya çıktım.Kendimi yatağa fırlattım.Ertesi gün ise işte yurda yerleşme vaktiydi.Acı bir hüzünle ailemden ayrıldım.Onların ne sıklıkla geliceğini bilsem ve yakına gittiklerini bilsem de ağlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
RomanceArkadaşlar herşeyden önce sizden çok özür diliyorum.Çok uzun süredir Wattpad'a giremiyorum ve dolayısıyla da hikayeme devam edemedim.Beni terk eden okuyucularıma sesleniyorum.OKUYUCULARIMI GERİ İSTİYORUM!!!(Seni seviyorum adlı hikayemin devamını m...