Yine kitabım elimde hayallere dalmış gidiyorum.O son satırları okurken az daha göz yaşlarım kitabı yırtacaktı.Aşk dolu o son sözleri kızın erkeğe,neredeyse son nefesindeyken elini tutuşu.Ve bırakmayışı.Gözlerim dolu bir şekilde mutfağa geldim.
-Oooo benim masum bebeğim yine ağlamış mı?
-Tamam işte bir daha aşk hikayeleri falan okumayacağım.
-Ah kızım lütfen böyle konuşma.Sadece biraz duygusalsın.
Off yine mi bir aşk hikayesi.Bende neden okuyorsam bu kitapları.İşte işte ben buyum asla yaşayamayacağım bir duyguyu sadece filmlerden kitaplardan tatmaya çalışıyorum.Sıcak bir el dokundu omzuma."Kendini bu kadar hırpaladığın yeter artık,hadi önce kendine gel sonra kahvaltıya..."
Yavaşça başımı salladım.Bahçeye doğru yürürken üzerimde hala pijamalarım olduğunu fark ettim ve hızlıca yukarı odama çıktım.Üzerime mavi beyaz elbisemi giydim.Saçlarımı taradım.Şimdi Melody'i kim durdurabilir ki.Evet hafifde bir makyaj.Güzelliğime diyecek yok.Ama kullanamıyorum o ayrı tabi.Aynı jet hızımla bahçeye indim.Rengarenk çiçeklerin arasından geçip masaya yöneldim.Her zamanki yerime annemin yanına geçtim.Mmm yine nefis bir kahvaltı yok yok. Biliyorum şimdi böyle bir kızın içe kapanık olması gerektiğini düşünüyorsunuz ama ben kendimi başkalarından ayrı tutmuyorum.Nede olsa bende insanım.Beynim beni diğerlerinden farklı kılamaz.
Kahvemin son yudumunuda içip hemen oradan sıvıştım.Kaçarken annemin ve babamın yüzüne de birer öpücük kondurmayı unutmadım.Küçük çantamı yanıma aldım tam dışarı çıkarken annem arkamdan seslendi."Kütüphaneye mi?Sakın yine aşk hikayeleri alma.Sonra gözlerin doluyor sana kıyamıyorum."
-Tamam anne.
Yürümeye başladım.Yolda Jane'e rastladım.
-Merhaba Jane.Benimle kütüphaneye gelsene.
-Tamam biraz bekle çantamı almalıyım.
Jane birkaç dakikaya yanımda oldu.Yarım saatte kütüphaneye vardık.Kitaplara göz gezdirirken.Tanrım 3. seri mi?Jane koşarak yanıma geldi."Hayır sonra gözyaşlarına hakim olamıyorsun!Hem ben senin için süper bi kitap buldum.Kitabı elime aldım.
"Gulyabanilerle Gezip Tozmak""Bu nasıl bi kitap böyle.Hatırlatırlatırım biz gulyabanilerle gezmiyoruz."Bu kitabı almamakta kararlıydım."Olmaz senin için en faydalısı bu."Sözlerinde çok ciddi görünüyordu.Ben ısrar ettikçe o daha da ısrar ediyordu.En sonunda beklenen son oldu çaresiz o kitabı aldım.Ama gözüm o kitapta kalmıştı."Ben Bir Kere Aşık Oldum".Parka doğru yürümeye başladık. .Şehrin güzel havasını içime çektim.Burası bulunmaz güzellikte bir yer.Şehirden biraz olsa uzak,doğayla iç içe bir yere geldiğimizde durduk.Kitap okumak için harika bir yer.Bir bank seçip oturduk.Biçok insan aynı niyetle kitap okumak için gelmişti.Ayaklarımı uzattım.Kitabımı çıkartıp okumaya başladım.(berbattı).Sadece yarım saat kitaptan nefret etmeme yetti."Jane ne okuyorsun?"
-Kitabını beğenmedin mi?
-Ben bu tür kitapları sevmiyorum.Hadi gidip değiştirelim.Dedim.Gelen cevap oldukça sertti.
-Hayııır!!!
-Bak anlamıyosun zevkler ve renkler tartışılmaz.Ben bu tür kitapları asla okumam.
-Olmaz.
-Olur!!!
Çantamı aldım ve hiddetle parkın çıkışına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Jane'den oldukça uzaklaşmıştım.Önüme bakmadan yürümeye başladım.Hatta en iyi arkadaşımla kavga ettiğim için gözlerimden birkaç damla yaş döküldü.
"Ah omzum!"
Önüme baktım.Çok yakışıklıydı.Hayır olamaz öyle biri yok...Beynime hakim olamıyordum.Hayııırrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
RomanceArkadaşlar herşeyden önce sizden çok özür diliyorum.Çok uzun süredir Wattpad'a giremiyorum ve dolayısıyla da hikayeme devam edemedim.Beni terk eden okuyucularıma sesleniyorum.OKUYUCULARIMI GERİ İSTİYORUM!!!(Seni seviyorum adlı hikayemin devamını m...