Hayatımın Sahte Aşkı

73 4 0
                                    

Uyandım.

"Nerdeyim ben?Ah kafam!"Her tarafı rutubet kokusu sarmıştı.Ben de herşey farklı olur sanmıştım.Belki belki gerçek aşkım odur sanmıştım.Gerçi o olsa ne olacak.Zaten gelmeye bile zahmet etmemiş.Hem ben yine de aşık olamazdım.Anca kitaplar filmlerdi bizim oyunumuz dimi .Bizim filmimizde ne macera ne aşk vardı dimi.Biz hayattan zevk alamıyomuyduk.Onlar böyle düşünüp dursunlar.Normaller.Ama aslında herşeyi unutmaya çalışanlar onlar.Biz hayatımızı dibine kadar yaşıyoruz.Onlar daha dün ne yediklerini unutuyorlar.Hayat bize güzel.Onlar sadece kendilerini kandırabilirler.Biz hiç kimseyi kandırmıyoruz.Bizler hayatı hayat gibi yaşıyoruz.

İçeri elinde kahveyle çok yakışıklı biri girdi.Beynimi (bilgisayarımı) çalıştırmaya çalıştım bu oydu.Çarptığım kişi.Heyecanlandım.Bir anda yataktan zıpladım.Serum falan yoktu tabi bu hastalık değildi.Sadece bende görülen bir bilgisayar ama hiçbirşeyi beceremiyor.Sadece çok güzel resimler çiziyor.

-Durun sakin olun.Bana kızgın olduğunuzu biliyorum.Üzgünüm eğer bu kadar ağır bir hasar olacağını bilseydim gerçekten dikkat ederdim.

-Hiç problem yok.(mahoş mahoş).Çocuktan gözlerimi alamıyordum.Ama hiçbirşeyi de unutamıyordum.

Elindeki kahveyi bana uzattı ve:

-Adınız nedir?

-Ben mi şey şey a Melody dimi evet evet Melody.

-Ben de Austin.Tanıştığıma gerçi biraz kötü tanıştık ama memnun oldum.

-Be be ben de menmun ya ni memnun oldum.

Yüzünde bir tebessüm oluştu.Kahveniz soğumadan için hadi.Dedi nazikçe.Kibarlığı bile kendine aşık ediyor.Ben onun yüzüne uzun uzun bakarken kendisinde bir kusur olduğunu düşünmüş olmalı ki sordu.

-Şey bir problem mi var?

-Hayır kesinlikle yok siz çok güzelsiniz yani yakışıklısınız şey hayır şeysinin tamsınız.

-Şey sizde çok güzelsiniz.Gözleriniz çok güzel.Saçlarınız da öyle.

Utana çekine söyledi bunları.Seninkide ben gibi aynı sarı saç ve mavi göz.Telefonu çaldı.Usulca arkasını döndü ve kusura bakmayın dedi nazikçe.Önemli bir telefon olmalıydı.Bir sürü soruyu ard arda sordu.Sonunda biraz bekledi belli ki sorularının cevaplarını alıyordu.Sonra bana döndü."Ben şimdi gitmeliyim."

Biraz sonra annem yanıma geldi hemen gittik eve.O aşık olduğumu düşündüğüm yüzü düşünerek derin mi derin güzel mi güzel beyin dediğim bilgisayarımı dinlendirmek üzere rüyalar ve hayaller ülkesine dalış yaptım.

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin