Tanrım lütfen bizim okulda olmasın olmasın onu bir daha görmemeliyim.
-Hadi Melody okula geç kalıcaksın.
-Tamam anne son bir yükleme.Zaten dersleri dinlememe gerek yok ki.
-Ama öğretmenler durumu bilmiyor.
-Tamam
Diz altındaki yeşil elbisemi ve beyaz çantamı aldım.Dolabımda aksesuara benzer şeyler bulmaya çalışırken gözüme çok güzel bir şey çarptı.Beyaz elbisem.O an Austin'e güzel görünmek için herşeyi yapardım ve yaptım da.Hızlıca üzerime geçirdim o elbiseyi.Altına beyaz ayakkabı şöyle bir parlatıcı sürdüm dudaklarıma.Çantamdakileri boşalttım.Telefonum, cüzdanım,makyaj çantam,kalemim ve küçük not defterim.Gulyabanilerle Gezip Tozmak mı?Kitabı odamın bir köşesine fırlattım.Elimi son bir kez çantama attım.Bir not çıktı."Pazartesi günü.12:25'te okulun bahçesinde.
Önce anlamadım.Sonra dediği yere gitmeyi düşündüm.Kırmızı çantamı aldım.Kitap dışında her şeyi tıkıştırdım.Koşarak aşağıya indim.Tam kapıdan çıkarken:
-Anne ben sıkıştım.
-Ama meleğim geç kalacaksın.
-Olmaz.
-Çabuk ol!
-Tamam.
Jet hızıyla tuvalete gittim.Girmemle çıkmam bir oldu.Aynı hızla kapıya yöneldim.Arabaya bindim.Annem gaza bastı.Yarım saatte okuldaydık.Anneme kocaman bir öpücük kondurdum ve sonra hızlıca arabadan çıkıp okula girdim.Sınıfıma çıktım.Jane'de o sınıftaydı.
-Merhaba.
Cevap vermedim.Ona hala kızgındım.Boş bir sıraya geçip oturdum.Ben çantamı omzumdan çıkartırken sıramın bir uçak indi.Korktum.Sonra pek fazla bir tepki göstermeden üstündeki notu okudum.Çantamda bulduğum notu yazan kişinin yazısıyla aynıydı.Merak ettim ve okudum."Bahçede ilk girişteki banktan sağa dön ve aeka bahçede bekle."Ah ne yani bunu kim yazmış olabilir ki?
* * * * * * * * * * * *
Üçüncü tenefüstü.Neredeyse meraktan çatlayacaktım.Koşarak merdivenlerden inerken yüzü kapalı biri elime bir not tutuşturup kaçtı.Hızlıca nota baktım."Benim sevdiğim renk senin gözlerinde kaldı."Dur bakalım ortadan ikiye ayrılmadan oraya varıp seni görebilecek miyim?Bahsettiği yere geldim.Austin bana gülümsüyordu.Ahh bu çok güzel bir andı belkide hayatımın en güzel anı.Ona bakakaldım.
-Biliyorum evet yine mi siz diyeceksiniz.Ama size söylemem gereken iki kelimem var.Uzatırsam hiçbirşey söylemeden dönerim.Seni seviyorum.Benimle çıkar mısın?
İyiki bu elbiseyi giymişim tam da bu gün.Hayatımın aşkını bulduğum gün.Eğer bir şakaysa hiç komik değil çünkü yüne bayılabilirim.Hatta....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
RomanceArkadaşlar herşeyden önce sizden çok özür diliyorum.Çok uzun süredir Wattpad'a giremiyorum ve dolayısıyla da hikayeme devam edemedim.Beni terk eden okuyucularıma sesleniyorum.OKUYUCULARIMI GERİ İSTİYORUM!!!(Seni seviyorum adlı hikayemin devamını m...