2.Bölüm 》ANILAR

78 5 0
                                    

Uzun bir nefes aldım ve sanki o nefesle birlikte kalbimdeki herşey karanlığa karıştı . Benden bağımsız oldular.

" Küçük bir kız çocuğu olduğum zamanlar çabucak büyümek isterdim. Büyüdüğümde mutlu olabileceğimi , hayallerimi gerçekleştirebileceğimi düşünürdüm , ama olmadı başaramadım . "

Gözyaşlarım boynumu ıslatmaya başladı .

"Hergün karanlığım beni daha fazla kendine hapsetti . Artık ışığı göremiyorum . Başka çarem kalmadı."

Ayağa kalktım ve son kez kameraya baktım .

"Seni hep sevdim Ela göz ."

Ayakkabımın sesi ,

Gözyaşlarımın sesi,

Mutluluğun sesi,

Sahi Elaydı dimi gözlerinin rengi ?

♡♡♡♡

♡♡♡♡

###

Oturduğum sandalyeye yaklaştı . Yanıma oturdu ve gözlerini gözlerime dikti .

"Sen Fenerbahçelisin dimi ? "
Şaşkınlık içerisinde kaldım.

"Nerden anladın ? "

Kendinden emin şekilde gülümsedi.

"Ben anlarım . "

"Sen ?"

"Galatasaray "

###

Günlerden Fenerbahçe , Galatasaray maçı . İşte ne zaman bugünler gelse , aklımın bir köşesinde olursun . Hala o gün nasıl bildiğini merak eder sana yeniden hayran kalırım . Sen bana her konuda zıt oldukça ben sana daha çok yaklaşıyorum . Hani bir şarkı sözü varya ;
"Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını , ben saydım ". Işte aynen bunu yaptım . Senin ruhunu sevdim .
Tarzını , fikirlerini , düşüncelerini , ettiğin küfürleri en çok bunları sevdim . Hala da seviyorum ve seveceğim . Ama sevmek güzel birşey değil , en azından benim için . Çünkü sen benim değilsin ve hiçbir zaman benim olmayacaksın ve birgün düğün davetiyeni kapımda görünce...ben hayatımda ilk defa bir acıya katlanamayacağım . Başka bi insana ait oluşuna , onu deliler gibi seveceğine , belki bir çocuğunuz olacağına ben dayanamam . Bu yüzden seni de acılarımla birlikte unutmak istiyorum . Ama söz veriyorum , birgün yine karşılaşırsak ve ben seni yine deliler gibi seversem. Herşeye rağmen senden vazgeçmeyeceğim . Yemin ederim ki senden vazgeçmeyeceğim .

♡♡♡♡

♡♡♡♡

"Kızlar , ben sizi çok ama çok özleyeceğim . "

Sena oturduğu yerden kalkıp bize baktı ve kollarını açtı .

"Gelin lan buraya . "

Cemre ile birlikte Senaya sarıldık.

" Ben sizsiz hayatıma nasıl devam edeceğim ya " dedi Cemre güzel gözlerinden döktüğü iki üç damla gözyaşıyla.

" Size söz veriyorum . Birgün hiç ayrılmayacağız . Siz de bana söz verin."

Sena ve Cemre aynı anda "söz "dedi.

Cemre ve Sena benim herşeyimdi.
Lise yıllarımız birbirimiz sayesinde mükemmel geçti . Onlarlayken gülmediğim bir anı hatırlamıyorum bile . Ağladığımızda oldu ama sonra gülmesini de bildik . Neler yapmadım ki onlarla ; çocuklar gibi parklarda eğlendik , gizliden arayıp herkesi işlettik , hocaların taklidini yaptık , kopya çektik , bizi ağlatanlara küfür ettik , fal batırdık , içki içip kafayı bulduk , ve daha aklıma gelmeyen binlerce şey yaptık . Lise yıllarımın böyle geçeceğini tahmin etmezdim .
Ama iyiki böyle geçti , iyiki onları tanıyorum , iyiki yanımdalar onları herşeye rağmen seviyorum .

AŞKIN OLMASAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin