Yine o tanıdık ses ve his.
"Beni görmelisin . Ben buradayım . "
Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı . Bana yaklaştığını hissediyordum.
Kulağıma fısıldamaya başladı .
"Tam kalbinde ."
Kalbime dokundu ve onu gördüm . Onu tanıyordum.
###
###
( 2 hafta sonra )
Bu rüyayı görmeyi başlayalı tam iki hafta oldu ve ben her gün bu rüyayı görerek acı çekiyorum . Ama acı çekmekten kötüsü de sorunu bilememek , düzeltememek.
" Rabia bu konu hakkında ne düşünüyorsun?"
Hocanın bana yönelttiği soruyla sıçtığımın resmiydi.
"Hangi konu hakkında hocam ?"
" Dinleseydin bir konu olmadığının farkında olurdun " dedi gülerek .
Tipik bir hocaydı işte . Sevgili hocama beni derin düşüncelerden böldüğü için gülümsemekle yetindim.
###
###
Ders çıkışı elimdeki kahve dolu tepsi ile bizimkilerin olduğu masaya doğru ilerledim . Herkes kendi halindeydi.
Sandalyeye oturduğumda kimse beni takmadı."Bakıyorum da herkes kendi halinde."
Ezgi bana burun kıvırmakla yetindi ve sevgilisi Ozan'a döndü . Mehmet'in duyduğunu bile zannetmiyorum. Diğerleri tepki bile vermedi .
"Herkes çevrim dışı olduğuna göre bu kahvelerin hepsini ben içmek zorundayım , neyse Sinan gelince bana yardım eder."
Mehmet elindeki telefonu bırakıp kahvelerden birini kaptı .
" Kanks ya ben sana yardım ederim . Burda kankin durarken Sinancığıma ne gerek var. "
Ada kahvelerden birisini aldı .
" Hee heeee senin için almış ."" Kıskanma seni lanet olası pislik " dedi Mehmet.
Kahveler alındıktan sonra yine çevrim dışı oldular tabi . Bugün neden se böyleydi . Normalde hiç böyle yapmazlardı.
Kısa bir süre sonra beni bu asosyallerden kurtaracak Sinan geldi .
Son kahveyide gülerek aldı ve yanıma oturdu."Niye bu kadar mutlusun ? "
"Senin yanındayken insan üzgün olamıyor ki . "
Sanırım utanıyorum evet evet utanıyorum.
Beni bu utançdan kurtaracak yeni kahramanım Mehmet ise söze girdi .
"Kanks rica ediyorum bir dahakine çay al ."
"Oldu paşam başka istediğin bir şey var mı ? "
Ellerini çırptı.
"Bi de bisküvi felan olursa iyi olur sonuçta kuru kuru gitmiyor."
Sinan elindeki boş kahve bardağını Mehmet'e attı.
"Dingil misin sen ?"
"Hayır bebeğim no olokoso vor ?"
Mehmet işte , şaklabanlık yapmadan duramıyordu.
###
###
Son dersim de bitince sınıftan ayrıldım . Koridorda yürürken Sinan'ı gördüm . Yanıma doğru gelmeye başladı ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN OLMASA
Aléatoire" İleride çocuğun olursa adını ne koyarsın ?" " Ela " "Ela mı ? " " Gözler , gözlerin onları hiç unutmayayım diye ." * Tüm telif hakları saklıdır.