U školi sve je bilo kao prije,ali ovaj put primjetila sam nešto čudno. Dečki su opet bili oko nas cura. Leonarda,Leona i Lucija nisu bile odjevene tako "cool" kao jučer. Oblačili su se kao i obične cure. Dok su prolazile između klupa nije se ni jedan dečko okrenuo za njima. Došle su do klupa i izvadile knjige iz svoje torbe. Svaka je sjedila na svome mjestu,ali onda se nešto čudno dogodilo. Onda je Leona pljesnula jedan put,Lucija je dva puta zapucketala prstima,a Leonarda je lupila nogom u pod tri puta. Odjednom svi dečki koji su bili oko nas su otišli svakoj od njih.
Okej,ovo je bilo zbilja čudno! -pomislila sam
Kako su to uspjele? Što se dogodilo?
Kako su dečki kao psi došetali do njih?
Ovo je prava misterija!
Moram doznati što su one,što rade i kako to rade.
Moram ih pratiti,da znam što rade cijeli dan.
Za to mi treba pomoć. Neka družba.....Naša stara družba,ali ovaj put imamo i Maju.
Samo moraju cure pristati jer bilo je malo nesuglasica prošli put. Mnoge nisu htjele ići samnom,ali sam ih ipak nagovorila. Vidjet ćemo tko će pristati.Otišla sam prvo do Jope i objasnila joj što se događa
,,Znala sam da se nešto čudno događa! Prvo svi dečki oko nje! Nisu tako lijepe,a i ono što su napravile sa rukama i nogama sigurno nije napravio običan čovijek! Mora da su vještice! S tobom sam ne brini."
,,Hvala što me podržavaš i zbilja nisam mislila da su vještice. Baš dobro da imam pametnu curku za frendicu."-zagrlila sam ju i zajedno smo rukom pod rukom otišli u školuTako sam svaku curu ispitivala i sve su pristale. Možemo početi istraživati.
Nadam se da vam se sviđa
By:p_stories
ESTÁS LEYENDO
Vještice su došle u grad
TerrorStara ekipa (ja,Maja,Bryy,Patty i Jopa)opet u akciji,ali ovaj put umjesto vampira dolaze druga mitska bića.