,,Dobro,dobro smiri se."-rekla je Leonarda malo čudnim i zabrinjavajučim glasom,a Bryy ju oštro pogleda
,,Smiriti ću se,ali samo zato što ja to hoću! "
,,Ma da,da nije bitno."
,,Molim ?"
,,Priznaj da te je strah. Nemoj mi tu glumiti čvrstu curicu. Obije znamo da si slabašna."
,,Nije me strah i jedinog kojeg treba biti strah si ti. Tek tolko da znaš nisam slabašna. Ti si dokazala da si slabija od mene samo rekavši to."Leonarda je prišla Leoni i nešto joj šapnula. Mislila je da nisam čula. Pa prevarila se.
,,Shvatila je koja je od njih dvije odabrana. Nisam baš sto posto sigurna no mislim da je su obadvije odabrane. Može uzeti bilo koju od nas dvije. Možda čak i oboje,ali Vrhovni sud je rekao jednu pa možemo birati. Ja bih Bryy izabrala."
,,Ja bih Emu. Izgleda ratobornije od Bryy. I drugačija je u duši."
,,Onda mora Lucija procijeniti. Odi ju zamjeni na vratima i reci da dođe ovdje.",,Ee,Lucija po mojoj procijeni obadvije su odabrane pa koja je po tebi bolja odabrana?"
,,Pa Bryy mi nije baš nekakav izazov,ali...ali Ema ona je pravi šok. Odabirem Emu! "
,,Onda je odlučeno biramo Emu. Javi Leoni pa se vrati uzmi Bryy i stavi ju u lonac."
,,Dogovoreno! "(Nakon minutu vratila se Leona. Ostale smo samo Leona,Leonarda i ja...)
,,Što želite od mene? "-ljutito sam upitala
,,Ništa samo popij ovaj sok. Ne želimo da budeš žedna.
(Leona je donjela sok u čudno oblikovanoj čaši)O ne! Sok je crven kao što je Lucija rekla. Žele me prevariti! Prokužila sam ih. Neće one mene prevariti. Samo moram izmisliti kako da se izvučem.
,,Hajde,hajde što čekaš."-rekla je ljutito
,,Pa malo me boli trbuh i nebi trebala sada piti sokove."
,,Ma što ti je ženo popij tu čašu soka! Kao da bi ti to škodilo .
,,Ali mene užasno boli trbuh znate proći će me sutra ujutro. Već sam imala probleme s trbuhom.Odjednom Leonarda pobijesni povuče me za dolčevitu.
,,Popiti ćeš tu čašu soka milom ili silom! Sada popij to! -izgledala je ljuče nego ikada,vene su joj izkočile iz ruku
,,Dobro,dobro sada ću popiti sok."-rekla sam to tako uplašeno da se čulo podrhtavanje moga glasa
,,Napokon! "-smirila se
,,Ali......"
,,Sada mi je dosta! Popij to odmah!"Zamahne Leonarda rukom nebi li me pokušala ošamariti,ali nije uspjela. Promašila je u centimetar. Onda reče:
,,Moje skrovište,moje skrovište!
Sada je taj čas. Otkri svoje moći. Otkri svoj čar. Nemoj se više skrivati !(Nastavak kasnije)
ESTÁS LEYENDO
Vještice su došle u grad
TerrorStara ekipa (ja,Maja,Bryy,Patty i Jopa)opet u akciji,ali ovaj put umjesto vampira dolaze druga mitska bića.