kraj

158 12 4
                                    

Nisu se micale. Bile su mrtve. Uzdahnula sam te krenula stepenicama van iz podruma. Iz kuće. Kad sam izašla van napravila sam rupu na mjestu te kuće. Propala je,a onda sam ju zatrpala ostatkom zemlje. Uzela sam bicikl koji je stajao vani i brzo krenula prema školi. Nakon 15 minuta sam došla pred školu. Tamo su bili svi učenici naše škole. Iz gomile ljudi su se gurale Josipa,Maja i Patricija. Brzo sam bacila bicikl na pod i dotrčala do njih.

Čvrsto smo se zagrnule pa su počela pitanja. Što se dogodilo? Jesi li dobro?Gdje je Bryy? Zašto nije s tobom? Zašto ste otišle bez nas? Jeste vi spriječile onaj tornado? Zašto nas niste obavjestile da idete?
,,Polako cure. Jedno po jedno pitanje."-uznemireno sam rekla
,,Jesi li dobro ?"-zabrinuto je rekla Maja
,,Da,jesam."-s olakšanjem sam odgovorila
,,Da li ste vi spriječile taj tornado?"
,,Pa,jesmo"-promumljala sam
,,Gdje je Bryy?upitala je Jopa dok sam ja gledaka u pod -Ema gdje je Bryy?Nemoj da moramo izvlačiti riječi iz tebe!"
,,Dobro,ne mogu vam to reči dok smo vani. Povjerljivo je."
,,Okej,kad nas učitelji puste idemo direkt u grad."-rekla je Patty
,,Dogovoreno!"-potišteno smo sve u isto vrijeme

Nakon pola sata su nas pustili. Napokon! Prvim busom smo otišli na Trg bana Josipa Jelačića. Hodali smo uskom mračnom ulicom. Bilo je užasno prljavo. Bilo je nekoliko stuba za slučaj požara. Patty nas je vodila do nednih takvih stuba.
,,Ajde brže! Kada dođete do samog vrha zgrade čekajte me. Brzo ću doći."
,,Ok"

Patty je brzo izletjela iz uličice ,ali se brzo vratila. U pozadini se čulo zvuk alarma. Nosila je nešto u mekoj vreći. Hitro se je popela na krov i povela nas u zgradu. Došle smo do jednih vrata. Bila su mi poznata,ali se ih nisam mogla sjetiti. O ne! Vrata su zaključana no čini se da Petty već riješava stvar. Iz torbice je uzela neku malu kutijicu. Otvorila ju je. To je set za provaljivanje. Maja ,Jopa i ja smo se sami gledale bez brige.

Uspjela je. Otvorila je vrata. Sada se sječam. Tu smo išle na satove baleta kao male. Tako smo se upoznale. Ušle smo unutra s mislima punim sječanja. Sjele smo u turski sjed i oblikovale krug. Između nas Patty je stavila jednu svijeću.

,,Okej,valjda se sječate ovaga mjesta. Tu smo se prvi put upoznale. Tu će naše tajne ostati skrivene. Ovo je krug povijerenja. Samo osobe u ovom krugu će znati gdje je Brigita. Za ostatak svijeta Brigita Lanigi je pala u komu iz koje se nije probudila dok se tijelo nije našlo.A sada Ema reci. "
,,Bryy nije više s nama."
,,Kako to misliš? Ema kako to misliš?"-počele su padati suze
,,Emu su rastopile vještice. Probala sam ju spasiti ,ali te glupe vještice su ju oduzele. Platile su i one,ali nikad nitko neće zamijeniti Bryy."
,,Kako su platile?"
,,Istim onim kojim je platila Bryy. Smrću."
,,Ali one su vještice. Kako si ih pobijedila?"
,,Čini se da sam i ja vještica i gospodarim cijelom planetom. Nisu mi mogle ništa."

Sve je završilo tišinom.......

Evo ovo je kraj ove priče. Nadam se da vam se sviđa.

#P_stories

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 11, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Vještice su došle u gradOnde histórias criam vida. Descubra agora