❌-el
❎-eaDimineata a sosit destul de repede.
Pe geam se scurgeau tropi de ploaie, afara fiind o ploaie torentiala in toata regula.Am oftat usor, tarandu-mi usor picioarele pana in bucatarie, unde mi-am pus un bol cu cereale .
Apoi mi-am facut un dus, si ca de obicei, am mers la munca.***
O data ajunsa, m-am dus in vestiar, luandu-mi sortul pe mine, iar apoi am iesit la bar, lundu-mi micul carnetel pe care scriam comenzile, in acelasi timp, salutandu-l pe prietenul meu Niall de la bar, care lustruia niste pahare.
Buna!i-am spus eu trecand pe langa el.
Hei Adeline!Ai ceva treaba azi?il aud intreband din spate, eu intorcandu-ma catre el cu obrajii cu o nuanţă mai aprinsa.
Nu...de ce intrebi?il intreb eu timid.
Aaa...pai vroiam sa te scot in oras, ce zici, ca prieteni, normal!Spune el scarpinandu-si ceafa si aratandu-si dintii perfect albi.
Ok.La ce ora?
Dupa munca e bine?
Bine.inchid eu conversatia, plecand la o masa sa iau o comanada.
***
Tocmai ce luasem pauza, asa ca m-am indreptat catre vestiar, doar pentru a vedea daca m-a sunat cineva, desi nu prea are cine...insa iar m-am inselat.
Intr-un fel, mi-am simtit inima sarindu-mi din piept cand am raspuns apelului, iar un zambet larg mi-a acaparat buzele, dar nu voi putea niciodata uita acele cuvinte.
Acea voce de la capatul firului.❌Vrei sa stii cu adevarat ce am vrut sa iti spun inca de la primul apel?
Atunci iti iti voi spune!
M-am indragostit de vocea ta,de felul in care pronunti fiecare litera,de dulceata din vocea ta care face fiecare propozitie sa sune ca o melodie.
Stiu ca suna ciudat...dar e adevarat.Acestea fiind spuse, imi poti spune numele acestei fete care m-a facut sa ma gandesc 24/24 la vocea ei ?
❎Ma cheama Adeline.am spus eu emotionata.
Dar intrebarea mea este, care este numele tau, misteriosule numar privat?......
CITEȘTI
Private Number
FanfictionCum poate brusc, enervantul numar privat sa devina interesant? Simplu, aparent cu o viata monotonă si plictisitoare, frumoasa Adeline ajunge sa il considere pe necunoscutul care o suna cu numar privat, un mister ce trebuie rezolvat Un numar privat ...