Call again ℹ❓❔

2.1K 94 5
                                    

Ea-❎
El-❌

Dimineata venise cu pasi repezi.Lumina arzatoare ma indemna sa ma trezesc,desi capul ma durea îngrozitor,ca deobicei.

Cand m-am pus pe picioare ,durerea s-a acentuat si am observat ca sticla era pe jos,goala.

Offff.O sa se umfle parchetul!Cacat!

Dar deja s-a intampla.

Am oftat stergand ceea ce a mai ramas,am aruncat sticla si am pus un covor peste umflatura din parchet.
Perfect!

Este si un avantaj cand esti singur.
Ca nu intereseaza pe nimeni ce faci.

M-am aruncat repede in dus spaland mahmureala ,si facandu-mi rutina zilnica.

Am alergat repede la dulap în lenjeria mea intima ,imbracandu-ma rapid cu o pereche de blugi skinii si un tricou alb,in picioare incaltand niste tenisi albi.

Mi-am aranjat repede parul cu pieptanul si mi-am luat telefonul ,bagandu-l in poseta tot alba,practic zburand pe usa cand mi-am aprins ecranul telefonului ,vazand ca era 11:35 si observand si inca un apel de la  Private Number

Ma tot uitam atenta la ecran in timp ce ajunsasem in autobuz cand deodata a sunat.

Mi-am dres vocea ,hotarata si am raspuns apelului misterios.

Alo.Cine este?

❌ *nici un raspuns*

❎ Ahh dute dracu' si lasa-mă!!ma rastesc in receptorul telefonului si închid.

Cobor repede din autobuz si in nici 5 minute ,ajung la cafenea.

Chiar la fix daca stau sa ma gandesc ca este 12:00.

Imi iau repede sortul pe mine si ma apuc de munca,punand telefonul pe silentios.

***

Dupa cele 4 ore de program,ajung intr-un final acasa.
Imbracata in pijamalele cele pufoase,dupa dusul lung si relaxsant,imi iau telefonul si ce supriza!

Aveam 5 apeluri ratate de la Number private.

Probabil este un om care nu are ce face cu viata lui.

Dar incurand presimt ca voi afla pentru ca suna din nou.

Apas rapid bulina verde si asa incepe:

Buna.Te-ai hotarat sa raspunzi?aud o voce masculina si groasa.

Si vad ca tu te-ai hotarat sa ma suni din nou.remarc eu sarcastica,însa,neobişnuit de curioasa de ce va zice vocea de la capatul firului.

Pai observi bine.Uite.Stiu ca va suna ciudat dar, eu...

Private NumberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum